حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید هواوی پی ۹ پرچمدار پنج سال پیش این شرکت ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی پی ۹ در سال 2016 به‌عنوان پرچمدار گوشی‌های هوشمند این شرکت معرفی شد. این دستگاه با EMUI 4.0 مبتنی‌بر اندروید ۶ مارشمالو همراه بود و در طول عمر خود به EMUI 5.0 مبتنی‌بر اندروید ۷ نوقا و  و EMUI 8.0 بر اساس اندروید ۸ اوریو نیز بروزرسانی شد. حال، پس از گذشت پنج سال از ارائه این دستگاه، آپدیت سیستمی جدید هواوی پی ۹ منتشر شده است.

آپدیت جدید هواوی پی ۹

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط ITHome، هواوی درحال ارائه یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید برای HUAWEI P9 است. آخرین بروزرسانی این گوشی با سیستم‌عامل نسخه EVA-TL00 8.0.0.558 (C01) در چین عرضه می‌شود و حجم آن نیز حدود 318 مگابایت خواهد بود.

طبق تغییرات رسمی صورت گرفته توسط هواوی، نسخه جدید نرم‌افزار با وصله‌های امنیتی بروز شده ارائه می‌شود. علاوه‌بر این، عملکرد جستجوی هوشمند را نیز بهینه می‌کند که طی آن می‌توانید با کشیدن انگشت روی صفحه اصلی برای جستجوی سریع محتوای آفلاین و آنلاین دسترسی پیدا کنید. همچنین ثبات و عملکرد کلی سیستم نیز در این نسخه بهینه شده است.

آپدیت جدید هواوی پی ۹

آپدیت جدید هواوی پی ۹

آخرین بروزرسانی این پرچمدار بازنشسته همچنین پوشه پیشنهادات برنامه‌ها را در صفحه اصلی اضافه می‌کند. به‌علاوه نماد دانلود سریع برای برنامه‌های Education Center و Link Now را به‌ارمغان می‌آورد. در نهایت، بیلد جدید، برنامه‌های از پیش نصب شده مانند AutoNavi و WPS Office را نیز حذف می‌کند. به هر حال، کاربران می‌توانند این برنامه‌ها را از فروشگاه برنامه اختصاصی هواوی یا هر فروشگاه برنامه دیگری به‌صورت جداگانه دانلود کنند.

متأسفانه هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌های بین‌المللی هواوی پی ۹ نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد یا خیر. با این حال، از آنجایی که دستگاه در سال گذشته از قابلیت شارژ هوشمند در همه بازارها برخوردار شد، نسخه جدید سیستم‌عامل احتمالاً به سایر مناطق نیز راه پیدا می‌کند.

نظر شما راجع‌به انتشار آپدیت جدید برای گوشی هوشمند متعلق به پنج سال پیش هواوی چیست؟ سیاست بروزنگه‌داشتن پرچمداران قدیمی شرکت چینی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

هواوی با این کار میخواد گوشی های قدیمی شو هنوز زنده نگه داره تا کاربرا راغب بشن که به هارمونی او اس کوچ کنن.
به نظر من حرکت جالبی ه و کاملا برای بازاریابی هارمونی او اس مفیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی