حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت هوآوی Mate 10 Pro با آیفون X و گلکسی نوت 8، درخشش هوآوی

سه دستگاه کاملا متفاوت با سه سخت افزار غیر قابل مقایسه از سه کشور مختلف اما همگی در رده پرچمدار و مدعی برترین بودن! امروز می خواهیم یک ویدیو جالب از Phonebuff درباره تست سرعت هوآوی Mate 10 Pro با آیفون X و گلکسی نوت 8 ببینیم که درخشش هوآوی در آن مشخص است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مقایسه هوآوی Mate 10 Pro با آیفون X و گلکسی نوت 8

مقایسه هوآوی Mate 10 Pro با آیفون X و گلکسی نوت 8

در تصویر بالا مشخصات سخت افزاری هواوی Mate 10 Pro با آیفون X و گلکسی نوت 8 مقایسه شده است. چیپست های متفاوت که هر کدام ساخت خود این شرکت هاست (به جز گلکسی نوت 8 نسخه امریکا با چیپست کولکام)، حافظه رم دو رقیب اندرویدی دو برابر آیفون X است، رزلوشن ها کاملا متفاوت است و هوآوی Mate 10 Pro کمترین رزلوشن را دارد. سیستم عامل ها نیز کاملا متفاوت است و نماینده های اپل و هوآوی گزینه های به روز لیست ما هستند. در نهایت به قیمت ها که نگاه کنیم هوآوی ارزان ترین و آیفون X گران ترین دستگاه ها در این مقایسه به شمار می روند. خب! فکر می کنید کدام یک از این دستگاه ها سریع تر خواهند بود؟ لطف جواب خود را قبل از دیدن ویدیو با جواب بعد از دیدن آن برای ما در بخش نظرات بنویسید:

آیفون X در اجرای برنامه و بازی ها در دور اول به لطف پردازنده قوی تر و برنامه های بهینه تر پیشتاز رقابت است. دور دوم جایی است که پرچمدار هزار دلاری اپل به دلیل داشتن تنها 3 گیگابایت حافظه مشکل مدیریت رم دارد و هوآوی Mate 10 Pro که دور اول را به عنوان دومین دستگاه به پایان رساند در پایان دور دوم جایگاه اول را از خود کرد، گلکسی نوت 8 در جایگاه دوم قرار گرفت و آیفون X مقام بهتری به جز آخرین رتبه را کسب نمی کند.

گاهی برخی دستگاه ها به دلیل مورد توجه قرار نگرفتن رسانه ها و عدم بررسی توانایی آن ها می توانند دست کم گرفته شوند، هوآوی Mate 10 Pro می تواند یکی از این دستگاه ها باشد که کم کم در حال اثبات دلیل جدی گرفتن پرچمدارهای هوآوی است. در جدول زیر مدت زمان اجرای برنامه و بازی های مختلف توسط این 3 دستگاه نشان داده شده است:

تست سرعت هوآوی Mate 10 Pro با آیفون X و گلکسی نوت 8

تست سرعت هوآوی Mate 10 Pro با آیفون X و گلکسی نوت 8 (حطوط کوتاه تر = عملکرد بهتر)

شما چطور فکر می کنید؟ انتخاب شما کدام یک از این 3 دستگاه است؟ تفاوت سرعت موبایل ها در این سطح برای استفاده روزمره شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

انتخاب میت ده عاقلانه ترین انتخابه ولی همیشه عقل و محاسبات تعیین کننده تصمیم نیست.

Mostoul

یه وان پلاس ۵t هم بزارید کنارش تا متوجه بشه دنیای سرعت دست کیه ?

Saeed Mohammadipouya

دست سونی تو 2017 حتی اینیم که گفتی خاک شد جلوش

ahmad

اپل اگه مدیریت رمش که با آی او اس 11 داغون شده به راحتی میتونه همشونو شکست بده مثل راند اول

علی شیخ زاده

هرسه بهترین اسمارتفون های حال حاضر هستن

علی شیخ زاده

این،آقا چقد شبیه ممل لمینت خودمونه ???

Peiman

باشد آقا باشد????

Peiman

خدایی فکر نمی‌کردم هواوی تو اسپید تست حرفی برا گفتن داشته باشه . دمش گرم .

mTAAHAAm

میت ده نه تنها از نظر سرعت بلکه از بعد صفحه نمایش،دوربین،هوش مصنوعی و دوربین گوشی قابلیه.

siavash-t

واقعا فکر نمی کنم تو زندگی عادی این حالت پیش بیاد. منظورم مولتی تسکینگ بازیه. بیشتر کاربران چند تا برنامه رو با هم باز می کنند که در حالت عادی این گوشیها از پس کار به راحتی بر میان‌. اگه به این تست ها باشه که آیفون باید ۶ گیگ رم داشته باشه و گوشیهای اندرویدی ۱۲ گیگ! که اصلا تو اون حالت نمیشه گفت یه موبایل دستمون گرفتیم.

Pouya

با تمام کامنتت موافقم ختی همون سرعت باز کردن برنامه ها هم ب نظرم خیلی مهم نیس چون تفاوتاشون انقدر کمه ک قابل حس نیس تو استفاده روزمره فقط چرا اندروید12 گیگ وقتی الان با 6 گیگ عملکردش خوبه (میت 10 پرو . نوت 8 )

siavash-t

همینطوری گفتم. شما جدی نگیر.

Mortazavi

منم با دوستمون سیاوش موافقم معمولاً چنین حالتی تو زندگی عادی پیش نمیاد و واسه همین ایکس تو کاربری عادی سریعترینه

تو اندروید هم که معمولاً سونی اول و وانپلاس دومه و حالا هوآوی هم به جمع موشک ها اضافه شده

سینا خان لطفاً یه اسپید تست بین میت۱۰پرو وانپلاس ۵تی و xz1 بزارید تا قهرمان رو بشناسیم.

Mortazavi

به نظر من که هوآوی امسال فوق‌العاده بود و سری میت۱۰ میتونه رقیب هر اسمارتفونی واسه خرید باشه.

کاری به حرفای صدمن یه غاز بعضی دوستانی که چارتا سایت خوندن و با اعتماد به نفس میگن هوآوی دروغگو هست و ارزش خرید نداره یا شخصیت نداره و … ندارم ولی من خودم شخصاً میت۱۰ پورش یا پرو رو تو لیست سبد خریدم گذاشتم و اگه سونی پرچمدار لایقی معرفی نکنه جزو سه گزینه خریدمه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)