حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Vivo X20 UD با سنسور اثر انگشت زیر صفحه در تنا رویت شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون

شرکت ویوو ظاهرا دارد تمام تلاش خود را می‌کند تا به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های موبایل سازی شود، این موضوع را می‌توان از معرفی اولین تلفن همراه هوشمند با سنسور اثر انگشت زیر صفحه توسط این کمپانی فهمید، حال ویوو قصد دارد تا با معرفی گوشی دیگری با این ویژگی، رتبه دوم ساخت تلفن‌های هوشمند با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش ( ترکیب شده ) را متعلق به خود کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به CES برگردیم، نمایشگاهی که در آن شرکت‌های مطرح در زمینه فناوری آخرین دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذراند. ویوو در این نمایشگاه از اولین تلفن همراه خود با سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر رونمایی کرد. حال مدل دیگری با نام ویوو ایکس 20 یو دی (Vivo X20 UD ) در وبسایت تنا رویت شده است که به نظر می‌رسد دارای ویژگی همانند تلفن قبلی شرکت ویوو باشد.

ایکس 20 یو دی  به احتمال زیاد با صفحه نمایش 6.43 اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس رونمایی شود. همچنین همانطور که می‌دانید برای ترکیب سنسور اثر انگشت و صفحه نمایش نیاز به وجود پنل‌های اولد است.

مشخصات دیگری از این تلفن همراه تا به الان به بیرون درز نکرده است اما احتمال می‌رود تا همانند ایکس 20 پلاس از پردازنده اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد. دوربین اصلی این دستگاه یک دوربین دوگانه با مشخصات 12+5 بود، همچنین دوربین سلفی نیز کیفیتی 12 مگاپیکسلی دارد.

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک باتری 3800 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی این دستگاه را به عهده دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

مشخصاتش که خیلی خوبه فقط امیدوارم سرعت سنسور بهتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji