حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا استفاده از بدنه منیزیومی برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در لپتاپ جدید سری 9 خود از فلزی که آلیاژ منیزیوم به شمار می رود استفاده نموده است. اسم این آلیاژ Metal 12 و در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت شده است. حال شایعاتی درباره احتمال استفاده از این آلیاژ توسعه داده شده توسط سامسونگ در موبایل های این شرکت نیز وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه بیشتر بخوانیم.

آلیاژ Metal 12 سامسونگ

آلیاژ Metal 12 سامسونگ

تا کنون تقریبا می دانیم که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ با چه مشخصات و طراحی ارایه خواهند شد. از تفاوت در دوربین و حافظه رم تا اندازه نمایشگر مواردی هستند که تقریبا قطعی اند. می دانیم طراحی کلی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ احتمالا شیشه ای خواهد بود اما درباره شاسی فلزی آن انتظار می رود آلیاژ متال 12 استفاده شود.

شاید بپرسید حال استفاده از این آلیاژ چه برتری به دستگاه شما خواهد داد؟ خب در درجه اول موضوع وزن و مقاومت است. این فلز در حالی که وزن کمتری دارد، همزمان مقاوم تر هم خواهد بود. البته برای موبایلی که درصد کمی از وزن آن متوجه شاسی فلزی اش است شاید تفاوت زیادی را نشان ندهد اما مقاومت بالاتر می تواند اصلی ترین دلیل استفاده باشد. در توصیف این آلیاژ گفته شده که “فلز آینده” است و ما به این توصیف ها عادت داریم.

هر چند پیش از این سامسونگ نمونه های اولیه ای از گلکسی اس 7 با بدنه منیزیومی تولید کرده بود اما به واقعیت نپیوست شاید این شایعه درباره گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 نیز صحت نداشته باشد! به هر حال باید منتظر معرفی رسمی آن توسط سامسونگ ماند.

نظر شما درباره این شایعه بدنه منیزیومی گلکسی اس 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

من ک از خدامه بهتر از شیشس

Peiman

فکر کنم قراره فقط فریمش از این آلیاژ باشه

amir shar

چه شود

mTAAHAAm

این بهترین اتفاق ممکنه.

Peiman

هر چی هست امیدوارم تجربه کاربری بهتری ایجاد کنه

mosayebso

برای اس۹ احتمالش خیلی خیلی کم هست اما احتمالا نوت ۹ و با احتمال بیشتر اس۱۰ این ماده رو استفاده کنه چون در اس۱۰ طراحی تغییر میکنه و چون ماده ساخت هم یجور اصل برای طراحیه پس احتمال اینکه توی اس۱۰ اولین بار بجز لب تاپش استفاده کنه خیلی بالاس
فقط امیدوارم اس۱۰ از باطری گرافینی استفاده کنه ک در اونصورت ی شک عجیب به بازار موبایل میزنه

REZA

خیلیا خبر و کامل نخوندن!من اول فک کردم کل گوشیه،ولی فک کنم بازم قراره شیشه ای باشه.این فقط واسه فریم دورشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)