حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین عمر باتری موبایل سال 2017 از نگاه ترنجی

عمر باتری موضوع بسیار مهمی است و هر همیشه مورد توجه کاربران بوده است. وب سایت های معتبر دنیا اقدام به دسته بندی و رده بندی موبایل های ارایه شده در سال 2017 داشته اند و ما نیز چندی از آن ها را در ترنجی دیدیم. حال ترنجی تصمیم دارد تا نگاه خود را درباره بهترین عمر باتری موبایل سال 2017 با شما در میان بگذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.


وقتی یک موبایل یا هر دستگاهی را بررسی می کنید عموما یک ویژگی آن در ذهن شما به صورت برجسته باقی می ماند. ما در بررسی های انجام شده که برخی از آن ها در ترنجی به مرحله انتشار نرسید، تجربه های متفاوتی داشتیم و از نظر عمر باتری 3 دستگاه را به صورت برجسته در ذهن داریم که در این مطلب این 3 دستگاه را برای کاربران علاقه مند به عمر باتری بالا بین دستگاه های معرفی شده در سال 2017 معرفی می کنیم.

۱. هوآوی Mate10 پرو

عمر باتری هوآوی Mate 10 Pro

عمر باتری هوآوی Mate 10 Pro

هوآوی Mate 10 پرو که حالا تقریبا دوماه از میهمان بودنش در ترنجی می گذرد به شکل قابل توجهی در استقامت باتری نظر ما را به خود جلب کرده است. بدون شک وقتی صبح با این دستگاه بیرون می رویم نگران اتمام باتری آن تا شب نیستیم و حتی در موارد زیادی تا صبح روز بعد نیز نیازی به شارژر پیدا نمی کنید. صبح پیش از آماده شدن و به ترنجی آمدن، در مدت 30 دقیقه بدون شک تا 58 یا 60٪ شارژ می شود که موضوع بسیار با اهمیتی است. حضور شارژر سریع سوپر شارژ در جعبه هوآوی Mate 10 پرو نیز از دیگر مواردی است که می توان بسیار قابل توجه دانست.

2. آیفون 8 پلاس

عمر باتری آیفون 8 پلاس

عمر باتری آیفون 8 پلاس

آیفون ها عموما عمر باتری خوبی دارند اما وقتی از آن ها استفاده نکنید! بله درست است، مدت زمان آماده به کار بودن آیفون 8 پلاس واقعا ما را تحت تاثیر قرار داد. خیلی اوقات پیش می آید که شما موبایل خود را کنار می گذارید و پس از مدتی شاهد کم شدن درصد باتری هستید، آیفون 8 پلاس چنین موضوعی را ندارد و به لطف بهینه بودن iOS حداقل یک روز را کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. متاسفانه این دستگاه با شارژر سریع ارایه نمی شود و مدت زمان شارژ شدنش یکی از معایبی است که می توان به صورت مستقیم آن را سرزنش کرد.

3. شیائومی می مکس 2

عمر باتری شیائومی می مکس 2

عمر باتری شیائومی می مکس 2

نه! همیشه نیاز نیست برای بهترین عملکرد در یک بخش، یک پرچمدار تهیه کنید! عمر باتری شیائومی می مکس 2 مثل خودکار بیک است، یا گم می شود یا تمام نمی شود! می مکس 2 با حجم باتری عظیم 5300 میلی آمپری شما را یاد یک پاوربانک می اندازد و این حقیقت دارد. اگر با اندازه نمایشگر 6.44 اینچی آن مشکل ندارید و با سرعت نسبتا کند شارژ شدن آن کنار می آیید، قطعا این پاوربانک را بخرید!

تجربه شما در سال 2017 چطور بوده است؟ چه موبایل هایی را تجربه کرده اید و از نظر حجم باتری، مدیریت مصرف انرژی و عمر باتری کدام را پسندیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phinker

الجی وی 30 هم میتونست جز بهترینا باشه نمره 93 تو جی اس ام آرنا گرفته حتی از آیفون 8 پلاسم بیشتر شده و نزدیک به میت 10 پروهه اونم فقط به خاطر صفحه فول اچ دی و کمی ظرفیت بیشتر هواوی

Peiman

اگر کمی روی بهینه سازی کار میکرد میتونست اسطوره باتری باشه!

ahmad

الان redmi note 4x دارم باتریش رقیب نداره. ولی حیف بریک شده و منتظر پاسخ شیائومی به ایمیلم هستم

Mortazavi

سلام احمد جان

یعنی چی بریک شده!
منم همین گوشی رو دارم و تا خرداد ان شا الله دسته
باتری ،صفحه و تا حدودی دوربینش عالیه ولی سرعت گوشی نسبت به پردازنده ش راضیم نکرده و یه سری برنامه ها رو خود به خود میبنده

ahmad

سلام بدون خروج از mi account حسابمو حذف کردم الان گوشیم لاک شده ایمیل زدم یه اطلاعاتی خواستن گفتن بررسی میکنیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)