حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین دوربین سلفی موبایل سال 2017

پیش از این مطلبی درباره بهترین دوربین سلفی موبایل سال 2017 خواندیم. این مطلب مشخصات محورتر بود و 10 دستگاه را از میان رده تا پرچمدار معرفی می کرد. حالا اما در ویدیویی کوتاه می خواهیم عملکرد دوربین سلفی آیفون X را در مقابل دوربین سلفی گلکسی نوت 8، الجی وی 30، پیکسل 2 ایکس ال و اچ تی سی یو 11 بررسی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که دیدید کاملا بسته به نیاز شما می توان انتخابی متفاوت داشت. اگر تصویری پر از جزئیات می خواهید قطعا گوگل پیکسل 2 ایکس ال و سلفی آیفون X می تواند برای شما جذاب باشد اما اگر اهل استفاده از فیلترهای زیبایی و کمی زیباتر دیده شدن هستید، سلفی گلکسی نوت 8 می تواند برای شما خروجی جذابی ثبت کند. سلفی الجی وی 30 و اچ تی سی یو 11 اما آنقدر خوب نیستند که با 3 رقیب دیگر بتوانند پایاپای جلو بیایند.

بین سلفی آیفون X و گوگل پیکسل 2 ایکس ال می توان گفت نمونه گوگلی می تواند خروجی بسیار بهتری در شرایط نوری ضعیف ارایه کند و این نکته مهمی است. همچنین زاویه دید نمونه گوگل بازتر از آیفون X است در حقیقت زاویه دید تمام دستگاه های حاضر در این بررسی بازتر از آیفون X است! رنگ های آیفون X گرمتر است که باعث می شود خروجی جذابتری را در رنگ پوست ببینید. همچنین تنها این دو دستگاه می توانند سلفی پرتره ثبت کنند البته اگر حالت عجیب و غریب سلفی فوکوس دوربین سلفی گلکسی نوت 8 را در نظر نگیریم.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این 5 دستگاه را ترجیح می دهد برای دوربین سلفی؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شخصا تصاویر سلفی آیفون x رو ترجیح میدم . همانطور که گفته شد رنگ پوست بهتر ثبت می‌کنه

siavash-t

اینکه گوشی های سامسونگ قابلیت ادیت چهره تا درجات زیادی رو دارند درسته. ولی چیزی که متوجه نمیشم اینه که این قابلیت ها قابل غیر فعال کردن هستند. خب بدت میاد غیر فعال کن. یا مثلا تصویر تاریک خوشت میاد، حالت فلش دوربین جلو رو خاموش کن.‌فکر نکنم بیشتر از ۳-۴ تا تپ روی صفحه لارم داشته باشه. ولی خب اگه منظور حالت اتوماتیکه، اون یه بحث دیگه است.

hamid reza

متاسفانه حتی ادیت رو رو صفر هم گذاشتنی عکس خارج شد با واقعیت تفاوت زیادی داره

mostafa3

Ax1 ultra

Dariushrd

دوربین پیکسل واقعا فوق العادس

mTAAHAAm

برای من اصلا دوربین سلفی اهمیتی نداره.

Mortazavi

بنظر من دوتا بهترین سلفی فون های دنیا اول xa1 ultra و دوم بطور مشترک xz1 و پیکسل۲
تو اولی که با وجود سنسور ۱۶مگاپیکسلی ۱/۲.۶ اینچی و لرزشگیر اپتیکال و لنز باز و ایزو بالاو لرزشگیر دیجیتال و مخصوصا وجود فلش هیچ بحثی نیست اما در مورد دومی من خیلی تحقیق کردم و با آیفون ایکس و اس۸ و نوت۸ می۶ و xz1 و جی۶ و میت۱۰ چندین بار سلفی گرفتم (میت۱۰ و جی۶ نسخه دمو و داخل مغازه بوده) باور کنید سلفی xz1 واقعاً بهتره حتی تو شب برعکس دوربین اصلیش که تو شب نویز داره
تو فیلمبرداری سلفی هم لرزشگیر دیجیتالی xz1 به طرز خفنی لرزش هارو میگیره و واقعاً بهتر از بقیس

البته این اختلافات خیلی جزئی هست و اینجوری نیست که بگیم بقیه خوب نیستن چون این روزا تمام شرکتا تو دوربین سنگ تموم میزارن مخصوصا آیفون ایکس و نوته۸ خیلی عکسهای لذت بخشی میگیرن

محمد جعفری

بنظر من پیکسل 2 بهتر بود?
هرچند در بقیه موارد هم تفاوت ها انچنان زیاد نیست به طور کلی اکثر گوشی های هوشمند امروزی دوربین سلفی خوبی دارن

Phinkeralexis

در کل این مقایسه کلی نبود ولی در کل سلفی وی 30 عریض تر از همه گوشیای پرچمدار 2017 هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)