حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هوآوی Honor 7X مشخص شد، متوسط

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

هوآوی عموما محصولات مشابه بین گوشی های ساخت خود و زیربرند آنر (Honor) دارد. یکی از این جفت دستگاه های مشابه را می توان هوآوی میت 10 لایت و Honor 7X دانست. این دو دستگاه با بزرگترین تفاوت که دوربین جلوی دوگانه برای مدل میت 10 لایت و عدم حضور آن در Honor 7X باشد شناخته می شوند. اندازه نمایشگر، چیپست، باتری و اکثر موارد دیگر کاملا یکسان است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست عمر باتری هوآوی Honor 7X را از Gsmarena بررسی کنیم.

عمر باتری هوآوی Honor 7X

عمر باتری هوآوی Honor 7X

باتری هوآوی Honor 7X دقیقا هم حجم با میت 10 لایت و برابر 3340 میلی آمپر است. با توجه به نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 و رزلوشن FHD+ و چیپست یکسان کایرین 659 می توان گفت انتظار عملکردی مشابه را داریم اما گویا مدل Honor 7X عملکرد باتری بهتری نسبت به میت 10 لایت دارد.

عمر باتری هوآوی Mate 10 Lite کمی بالاتر از متوسط است

عمر باتری هوآوی Honor 7X در بخش وبگردی بهتر اما در زمینه پخش ویدیو کمی پایین تر است که در کل می تواند گفت امتیاز آن 1 ساعت بیشتر از میت 10 لایت است.

سرعت شارژ شدن باتری هوآوی Honor 7X نیز همانند هوآوی Mate 10 Lite است و در مدت 30 دقیقه تا 33٪ توسط شارژ 10 واتی موجود در جعبه آن شارژ می شود. برای یک میان رده میان گفت عملکرد بدی نیست و راضی کننده خواهد بود هر چند با توجه به حجم باتری عظیم 3340 میلی آمپری عملکرد بهتری را انتظار داشتیم، همانطور که دیروز عمر باتری گلکسی A8 2018 را با باتری 3000 میلی آمپری دیدیم و کاملا از نماینده های هوآوی برتر بود.

نظر شما چیست؟ عملکرد باتری هوآوی Honor 7X را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

خخخخ این هواوی تکلیفش با خودش مشخص نیست…از هر جهت بهش نگاه میکنم شرکت مزخرفیه…هرروز ۲۰مدل گوشی میده

Peiman

خسته نباشه . با ۳۴۳۰ همچین نتایجی گرفته . سامسونگ با ۳۰۰۰ خیلی بهتر نتیجه گرفت سونی هم بزودی مشخص میشه با ۳۳۰۰ چکار می‌کنه . احتمالا عمر خیلی بالایی داره

Soraygoular

دوست عزیز دلیل دو چیز پردازنده جدید تر از این گوشی که معماری بهتری داره و مصرف کمتری داره و صفحه امولد این گوشی اگه صفحش امولد بود ۱۰ ساعت به نتیجش اضافه میشد همون‌طور که میت ۱۰ با صفحه کوچکتر و باتری مساوی با میت ۱۰ پرو نتیجش ۹ ساعت کمتر معماری پردازنده هم حدود ۴-۷ ساعت تاثیر میگذاره البته سامسونگ توی بهینه سازی سری aفوق العادست و اینم بگم که لطفا نگو جفتشون میان رده ان ببین سامسونگ پردازنده بهتر و صفحه امولد گذاشته سری ای۲۰۱۸ سامسونگ ۳۰۰ دلار از این گوشی گرون تر یعنی دو برابر قیمت همین گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)