حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی عرضه EMUI 8.0 بر پایه اندروید Oreo را برای آنر ۸ پرو ، آنر ۸ لایت ، آنر 9i و آنر 7X شروع کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، سیستم عامل، هواوی

لباس EMUI 8.0 در اندروید جای خودش را پیدا کرده است و از جمله رابط کاربری‌هایی به شمار می‌رود که به خوبی کاربر ارتباط برقرار کرده و برای بسیاری از افراد لذت بخش است. هواوی قرار است EMUI 8.0 بر پایه اندروید Oreo را برای آنر ۸ پرو ، آنر ۸ لایت ، آنر 9i و آنر 7X از طریق آپدیت OTA عرضه کند.

در این نسخه‌ای که عرضه خواهد شد هواوی سعی کرده است پارامتری‌هایی برای هوشمند سازی رابط کاربری را عرضه کند. برای مثال بتواند هوشمندانه‌تر از منابع سخت افزاری استفاده کند و یا این که بر اساس عملکرد کاربر بتواند شخصی سازی‌های لازم را جهت بهبود سرعت دستگاه اعمال کند.

جدای از این که در EMUI 8.0 دستگاه بهینه‌تر ، امن‌تر و راحت‌تر خواهد شد امکان تجربه هوش مصنوعی هم در دستگاه تا حدی پیاده سازی شده است. در این نسخه مراحلی که برای یک اتفاق خاص باید طی شود می‌تواند بر اساس آموزش توسط کاربر کمتر شده تا دستگاه نیاز مخاطب را بهتر تشخیص دهد. گفته شده است اگر کاربران بتوانند به خوبی دستگاه را آموزش دهند تا ۹۰ درصد تمامی کار‌ها را می‌توان با یک لمس انجام داد!

این آپدیت به مرور برای تمامی دستگاه‌ها عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خب خیلی خوشحال شدم چون من در حال حاضر یکی از گوشی های بالا رو دارم . البته خیلی هم خوشحال نشدم چون اندروید ۸ هواوی تغییرات چندانی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....