حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه لیندا ریزر (Razer linda) یک داک لپتاپ برای Razer Phone

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | CES، برندهای مطرح فناوری، تماشا کنید

نمی دانم یادتان هست یا نه، پروژه پدفون (Padfone) ایسوس که شامل یک موبایل و تبلت میشد. حالا Razer پروژه مشابهی دارد که البته به جای تبلت شاهد حضور یک لپتاپ هستیم. البته اگر کمی دقت کنید تفاوت های زیادی وجود دارد و به نظر ما این طرح مفهومی Razer خیلی بهتر از هر چیزی است که تا کنون ارایه شد یا دیده شده باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با پروژه لیندا ریزر (Razer linda) یک داک لپتاپ برای Razer Phone آشنا شویم.

در این طرح مفهومی یک لپتاپ باریک و سبک می بینیم که به خودی خود توان پردازش ندارد و با قرار گرفتن هوشمندانه و خلاقانه موبایل Razer Phone به جای تاچ پد، توان پردازشی پیدا می کند. چند نکته مثبت ویژه درباره لیندا وجود دارد، اول اینکه نمایشگر 13.3 اینچی آن را رزلوشن QHD، پشتیبانی از HDR و رفرش ریت 120Hz در نظر گرفته شده است. دوم اینکه کیبرد کامل با نور پس زمینه LED دارد که امضا Razer است. سوم اینکه بدنه پروژه لیندا ریزر (Razer linda) فقط 1.25 کیلوگرم وزن دارد و با ضخاما 15 میلی متری به شما یک باتری 53.6Kh به همراه 200 گیگابایت حافظه جانبی و 8 گیگابایت رم اضافه می کند. از نظر پورت ها نیز یک پورت سایز کامل Type A، یک پورت Type C و یک جک 3.5 میلی متری صدا در حالی که خود Razer Phone آن را ندارد!

ببخشید که در این پاراگراف باید تمام آنچه در ذهن شما ترسیم شده است Shift+Delet کنم چون این طرح مفهومی همانند دیگر طرح های مفهومی Razer به واقعیت نخواهد پیوست و فقط برای نمایش است اما فقط چند لحظه فکر کنید که این طرح اجرایی شود! پروژه لیندا ریزر (Razer linda) واقعا ایده خوبی است، نه؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چون این طرح مفهومی همانند دیگر طرح های مفهومی Razer به واقعیت نخواهد پیوست
????
یعنی چه نخواهد پیوست . پس برا چی اصلا معرفی کردن همچین چیزیو ؟!؟!??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)