حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 1 پریموم و اکسپریا ایکس زد 1 پلاس در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهند شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | سونی، شایعات

حتما می دانید که احتمال معرفی سه دستگاه میان رده سونی در نمایشگاه CES 2018 خیلی قوی است اما همه کاربران چه بخواهند پرچمدار بخرند چه نخواهند بخرند همواره پیگیر ارایه پرچمدار شرکت مورد علاقه خود هستند. طبق نقشه راه لو رفته از پرچمدارهای سال 2018 با چیپست اسنپدراگون 845 می دانیم که اولین دستگاه پرچمدار سونی با این چیپست برج 5 سال 2018 و با نام احتمالی Xperia XZ Pro-A رونمایی خواهد شد. اگر فرض کنیم که آن لیست اشتباه بوده است، یک شایعه جالب امروز منتشر شده که در آن به اکسپریا ایکس زد 1 پریموم و اکسپریا ایکس زد 1 پلاس اشاره می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه بیشتر بخوانیم.

اکسپریا ایکس زد 1 پریمیوم

اکسپریا ایکس زد 1 پریمیوم

به جز این رندرها که قبلا در ترنجی دیده بودیم اطلاعات لو رفته امروز درباره اکسپریا ایکس زد 1 پریمیوم و اکسپریا ایکس زد 1 پلاس صحبت های جالبی دارد. البته بد نیست بگوییم که در این میان اکسپریا ایکس زد 1 اس نیز وجود خواهد داشت، البته احتمالا!

اکسپریا ایکس زد 1 پریمیوم یک پرچمدار دیگر از سونی با نمایشگر 4K خواهد بود که در همان اندازه 5.5 اینچی عرضه می شود. درباره حاشیه نمایشگر و نسبت تصویر صحبتی نشده اما با توجه به اندازه 5.5 اینچی می توان گفت حداقل نسبت تصویر 16:9 قطعی است، چیزی شبیه به تصویر بالا. چیپست اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات محتمل است.  دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی روی قاب پشتی به همراه حسگر اثرانگشت قرار خواهد گرفت.

اکسپریا ایکس زد 1 اس و اکسپریا ایکس زد 1 پلاس هر دو از همین دوربین بهره خواهند برد، همین چیپست را خواهند داشت و اندازه نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1 اس کمی کمتر یعنی 5.2 اینچ در نظر گرفته شده است. مدل پلاس نیز نمایشگر 5.5 اینچی دارد که هر دوی این دستگاه رزلوشن FHD خواهند داشت. حافظه رم و داخلی نیز احتمالا 4 و 64 گیگابایت باشد.

درباره اکسپریا ایکس زد 2 (Xperia XZ2) هیچ صحبتی نشد و باید گفت که احتمالا این دستگاه برای نیمه دوم سال 2018 از سوی سونی معرفی شود! نظر شما چیست؟ فکر می کنید شایعه قبلی درباره لیست دستگاه های استفاده کننده از چیپست اسنپدراگون 845 صحیح است یا این شایعه؟ به نظر شما احتمال دارد که سونی پرچمدارهای نیمه اول سال 2018 خود را با اسنپدراگون 835 به بازار عرضه کند؟ تصمیمی شبیه به چیزی که شاید برای نوکیا 9 رخ بدهد! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

نسخه پرمیوم از ۵.۵ اینچ بالاتره… این تحلیلارو از کجا میارین…در ضمن کنارش یه گوشی معرفی میکنه چرا باید بیاد یه نسخه پلاس بده یع نسخه اس!!؟

Melodi1733

بودن تراشه 835 برای سال 2018 اصلا درک نمیکنم.
سونی به قدرکافی(سه گوشی)با تراشه 835در سال 2017 داده
هدفش از تکرار اون تو 2018 متوجه نمیشم.
امیدوارم سونی مارو سورپرایز کنه و XZ1 Premium
1-دوربین دوگانه اصلی و سلفی دوگانه قدرتمند و بی رقیب
2-نسبت صفحه نمایش 18/9 باحاشیه کم از جنس 4k HDR10+ OLED
3-اسپیکر استریو باکیفیت و حجم صدای بالا
۴-باتری با دوام و سرعت شارژ بالا

MR.CAMPER

داداچ داری اشتباه میزنی تو متن خبر گفته از اسنپ ۸۴۵ استفاده میکنه شما اسنپ ۸۳۵ از کجا اووردی؟

Hrkhk

چقد طراحیش خوبه اگه گوشه های تیز نداشته باشه…

Peiman

بعید میدونم طراحیش حتی به این عکسا شبیه باشه .

Mortazavi

Xz1s با صفحه ۵.۲ و دوربین دوگانه و اسنپ۸۳۵ و رم۴ خیلی محتمله که برای بازارهای خاصی هست دقیقاً مثل xzs

Xz1p هم که قطعاً با اسنپ۸۴۵ هست

این وسط میمونه xz1 plus که با توجه به لیست لو رفته اسنپ۸۴۵ و فقط حضور یه نماینده از سونی احتمالاً وجود خارجی نداشته باشه یا همون xz1s باشه

Mortazavi

راستی دوربین دوگانه ۱۲ پرچمدار سونی که تکذیب شد

دوربین اصلی ۱۹ و دوربین دوم ۱۲یا۱۳ هستند

بنظر میرسه همون imx400 که یه دوربین تله هم بهش اضافه شده ولی من ترجیح میدم دوربین دوم با دیافراگم باز و اندازه پیکسل ۱.۵۵ و اویز مخصوص عکاسی تو شب باشه و دوربین اصلی با دیافراگمو۲.۲
مخصوص مکان های روشن ،بخدا اینجوری کاربردش از زوم اپتیکال بیشتره

Fz.999

شیک ولی بدون کاربرد و تکرارب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)