حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابل تعمیرترین و مقاوم ترین موبایل سال 2017

تست مقاومت های مختلفی را در ترنجی دیدیم که همه به لطف کانال یوتیوب JerryRigEverything تهیه و تولید شده بودند پس هیچ بعید نیست که قابل تعمیرترین و مقاوم ترین موبایل سال 2017 نیز از همین کانال معرفی شود! در ادامه با ما همراه باشید تا گوشی های تلفن همراه هوشمند لایق این عنواین را بشناسیم.

همانطور که دیدید از نگاه وی قابل تعمیرترین موبایل سال 2017 گوگل پیکسل است. در این دستگاه به راحتی هر چه تمام تر می توان نمایشگر را تعویض کرد و این موضوع بسیار مهمی است.

غیر قابل تعمیرترین موبایل سال 2017 مربوط به هر 3 آیفون معرفی شده در این سال می شود. آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X! این سه آیفون شیشه ای که نه فقط به خاطر شیشه ای بودن، بلکه به خاطر طراحی سوال برانگیز اپل در قاب شیشه ای پشت و هزینه سرسام آور تعویض آن در صورت شکستن یکی از نامعقول ترین خریدهای ممکن در زمینه موبایل های هوشمند است. در حالی که تعویض شیشه پشت الجی وی 30 یا گلکسی نوت 8 تنها 15 تا 20 دلار هزینه دارد، هزینه تعویض شیشه پشتی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X به ترتیب 355، 399 و 549 دلار است، یعنی به عبارت ساده تر شاید بهتر باشد در صورت شکستن شیشه پشت آیفون X خود، یک وان پلاس 5T بخرید و 50 دلار باقی مانده هر کاری که دوست دارید انجام دهید!

نوکیا 6

نوکیا 6

نوکیا 6 لقب مقاوم ترین موبایل سال 2017 را از آن خود خواهد کرد، دستگاهی آلومینیومی که در این بازار پرچمدارهای شیشه ای می تواند علاوه بر ارایه مقاومت بسیار خوب از خود، توانایی ویژه ای در خراب نشدن را نشان دهد! پس از این انتخاب، گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 و الجی وی 30 می توانند بهترین انتخاب در رده پرچمدار باشند.

خجالت آور ترین موبایل های تست شده توسط وی یا به عبارت بهترین، بدترین کیفیت ساخت موبایل سال 2017 به آنر 6 ایکس هوآوی و بلکبری کیوان می رسد! آنر 6 ایکس مثل تکه ای شکلات می شکند و بلکبری کیوان شاهد از جا درآمدن نمایشگرش است. خوب آن که بلکبری به توصیه Jerry گوش می کند و مشکل کیفیت ساخت را برطرف می نماید. پس از این دو دستگاه باید گفت اچ تی سی U11 نیز یکی از ضعیف ترین طراحی های سال 2017 را از نظر مقاومت داشته است و دلیل را می توان در قاب دور دستگاه که قابل فشار دادن است، دید.

بهترین نوآوری در طراحی نیز به اچ تی سی یو اولترا به نمایشگر یاقوت می رسد که بالاترین سطح مقاومت را در برابر خراشیدگی از خود نشان می دهد.

نظر شما درباره تست مقاومت ها چیست؟ مقاومت تلفن همراه چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

پیکسل فراتر از انتظار و یو 11 کمتر از انتظار بود.نوکیا مثل همیشه بود ولی آیفون نا امید کننده ظاهر شد.
هر چند گوشی ای که تعمیر پذیر نباشه ولی دیر خراب بشه به گوشی ای که راحت تعمیر بشه ولی آمار خرابی بالایی داشته باشه ترجیح داره.

amir shar

نوت ۸ خوشم اومد احسنت

پیکسل خیلی عالی

Peiman

تعمیر پذیری ایفون ایکس از دو ایفون دیگه سختره . این موضوع رو وقتی طراحی داخلی دستگاه ها رو میبینی به سادگی میفهمی

H.priv

سلام. البته نمیشه به اتکا به یه بررسی غیر رسمی چیزی رو ثابت کرد هزاران ویدیوی مشابه وجود دارد . وای بحث این نیست بحث اینه که شما چرا غیر تخصصی و کاملا اماتورانه یه مطلب رو انشار میدین. این که خجالت اورترین کلمه رو به کار میبرین یعنی خیلی اماتورین. البته اگر قرار بود این جمله رو به کار ببرین بتید برای اپل به کار میبردین نه بکبری. همین که از کیفیت ساخت بلکبری چیزی نمیدونین خودش خجالت اور براتون که دایه تخصص دارین.

H.priv

من عذر میخوام بابت غلط املایی های زیاد . چون پشت فرمون بودم در زمان گذاشتن نظرم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)