حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندورید 8.1 نوکیا 2 عرضه می شود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، نوکیا

آپدیت اندروید 8.1 نوکیا 2 خود می تواند یه خبر شوکه کننده باشد چرا که دستگاهی در این رده قیمتی اصلا انتظار آپدیت نخواهد داشت،‌حداقل دیگر تولیدکننده های اندروید این دید را به ما ارایه کردند. حالا اما Juho Sarvikas مدیر اجرایی نوکیا به صورت رسمی از ارایه این آپدیت اندروید 8.1 نوکیا 2 خبر داده و از این رسمی تر نمی شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید درباره این آپدیت صحبت کنیم.

هر چند خبر ارایه آپدیت اندروید 8.1 نوکیا 2 خبری است خوشحال کننده اما در روی مقابل می توان دید که هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه آن مشخص نشده است. با این شرایط می توان انتظار داشت که چند ماهی بعد شاهد عرضه رسمی باشیم. به گفته وی آپدیت اندروید 8.1 قابلیت های ویژه ای از پروژه Android Go را خواهد داشت که مهم ترین آن ها را می توان پیشرفت های مدیریت رم دانست. بدین صورت ما با گذشت زمان شاهد بهتر و بهتر شدن نوکیا 2 خواهیم بود.

نوکیا 2 در حال حاضر با اندروید 7.1.1 و قمیت زیر 100 دلار عرضه می شود که می توان گفت بازار بازخورد خوبی را به نوکیا 2 نشان دهد. خبر ارایه آپدیت اندروید 8.1 برای دستگاهی در این رده قیمتی می تواند حتی این بازخورد را بهتر هم بکند. نظر شما چیست؟ شرکت HMD می تواند نوکیا 2 را به گزینه ای جذاب برای مشتریان رده قیمتی ارزان تبدیل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

تقریبا ی پایین رده ست. این آپدیت خیلی جالب می شه.

Peiman

دم نوکیا گرم. این یه ترفند عالی برای جذب کردن کاربرا به خودشه

Mortazavi

به این میگن یه بازاریابی قوی اونم نه فقط واسه این گوشی بلکه برای کل گوشی های نوکیا

این آپدیت ضمن ایجاد فصل جدیدی برای پایین رده ها توجه همه رو به این برند جلب میکنه و میتونه مقدمه ای بر معرفی نوکیا10 باشه

mTAAHAAm

نوکیا 9 هم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)