حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون 845 در گلکسی اس 9، الجی جی 7، اچ تی سی U12، اکسپریا XZ Pro، نوکیا 10 و … استفاده خواهد شد

امروز شاهد یک لو رفتن زشت (!) هستیم. در حقیقت این 10 سالی که اخبار فناوری را دنبال می کنم هیچ وقت لو رفتنی به این عظمت ندیدم، لو رفتی به اندازه یکسال! در ادامه لیستی از پرچمدارهای سال 2018 را که با چیپست اسنپدراگون 845 عرضه خواهند شد را خواهید خواند. این لیست می تواند نام تمام پرچمدارهای هنوز معرفی نشده شرکت های مختلف را طبق تاریخ زمانی عرضه به ما بدهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نام تمام پرچمدارهای سال 2018 شرکت های اندرویدی با چیپست اسنپدراگون 845 را همراه با تاریخ عرضه آن ها بخوانیم.

گوشی با اسنپدراگون 845

گوشی با اسنپدراگون 845

این نقشه راه تولیدکنندگان اندرویدی است که می بینید. دقیقا ماه به ماه به همره نام دستگاه هایی که معرفی خواهند شد. مسلما این موضوع در نقشه های بازاریابی تحت عناوین لو رفتن ها (!) خلل مشخصی به وجود می آورد اما برای ما اهمیتی ندارد چون ما کاربر نهایی هستیم!

بسیار خوب، از ماه دوم یعنی فوریه آغاز می کنیم، جایی که کره ای ها اولین استفاده از چیپست اسنپدراگون 845 را روی پرچمدارهای خود خواهند داشت. گلکسی اس 9، گلکسی اس 9+، الجی جی 7 و الجی جی 7+ اولین موج خواهند بود. سپس دو ماه بعد و در ماه آوریل شاهد عرضه شیائومی Mi 7 خواهیم بود. ماه می برای اچ تی سی است و پرچمدار سال 2018 این شرکت تایوانی با نام اچ تی سی یو 12 (HTC U12). ماه ششم یا همان ژوئن برای عرضه وان پلاس 6، ZTE نوبیا Z18 و سونی اکسپریا ایکس زد پرو (Xperia XZ Pro) خواهد بود که دلیل A آخر مدل سونی را هنوز نمی دانیم.

آگوست برای نوکیا خواهد بود و نه نوکیا 9، چرا که می دانیم این دستگاه احتمالا با جیپست اسنپدراگون 835 عرضه شود پس نام بعدی نوکیا 10 است! گلکسی نوت 9 شهریور ماه با چیپست اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد که همراه وی دوباره پرچمدار همطونش یعنی الجی وی 40 نیز ارایه می شود. شیائومی سومین نسل موبایل کم حاشیه خود یعنی Mi Mix 3 را در همین ماه عرضه می کند.

اکتبر ماه شلوغی است، جایی که 4 پرچمدار از 4 شرکت مختلف از جمله گوگل، ZTE، سونی و اچ تی سی عرضه خواهند شد. گوگل پیکسل 3 ایکس ال، ZTE نوبیا Z18s، سونی اکسپریا ایکس زد 2 و اچ تی سی یو 12+ نام این دستگاه ها خواهد بود. نوامبر برای پرچمدار موتورولا خالی است، موتورولایی که سال 2017 را کمی عجیب پیمود و در نهایت سال دیگر در ماهی که هم اکنون هستیم شاهد معرفی گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی W2019 و وان پلاس 6T خواهیم بود!

واقعا لیست هیجان انگیزی بود! نظر شما چیست؟ شما منتظر کدام یک از این محصولات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

g7 و s9 را زیاد شنیدیم ولی احتمالا به این زودیها شاهد خبری از u12 نخواهیم بود.

mosayebso

همراه این عکس مشخصات هرکدام از موبایل ها هم گفته شده
اگر خواستین که عکس بدم

Mortazavi

چرا پرچمدار سونی انقدر دیر معرفی میشه؟

اینکه میشه خرداد؟

یا اینکه منظور عرضه به بازار هست؟ که اگه اینجوری باشه میشه مثل امسال که خرداد عرضه شد که واقعاً دیر هست خصوصاً که دیگه هیچ بهونه ای هم نیست که آی سامسونگ نزاشت و موجودی نبود
آخه فقط یه مشت نادان میتونن سه ماه بعد رقبا یعنی خرداد گوشی پرچمدار بدن بیرون بعد مهر دوباره پرچمدار عرضه کنن یعنی فاصله 3.5 ماهه

خوب مثل بقیه شرکتا اول سال عرضه کن نه وسط سال

Peiman

بازم داستان پارسال پاره تکرار میشه . گوشی رو اسفند معرفی می‌کنه ۳,۴ ماه بعد عرضه . خسته نباشی دلاور

Peiman

چقدر باحال همه چی لو رفته . کل سالو فهمیدیم چی به چیه . دم لو دهنده گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)