حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به احتمال زیاد رسانه‌های تایوانی در خبر کاهش آیفون X اشتباه کرده‌اند؛ کاهش مربوط به 8/8Plus است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار

با انتشار خبری مبنی بر کاهش 40 درصدی تولید آیفون 10 در رسانه های تایوانی، بازار و وب‌سایت‌های فناوری را به شدت شوکه شدند. این اتفاق به سقوط سهام بسیاری از تامین کننده های اپل منجر شد اما امروز یکی از تحلیلگران موسسه Rosenblatt این خبر را رد کرده است. در ادامه همراه باشید.

تحلیلگر Jun Zhang مدعی شده که تولید این محصول کاهش پیدا نکرده و رسانه های تایوانی در این باره دچار اشتباه شده اند در واقع آیفون های 8 و 8 پلاس هستند که قرار است تولید آن‌ها با کاهش رو به رو شود و برعکس شرکت‌های تامین کننده موظف به تولید بیشتر Face ID در ماه جاری خواهند شد.

Zhang اضافه می کند که حجم سفارشات پنل های AMOLED و قطعات سنسور‌های اپل به تامین کننده ها تغییر نکرده و بر اساس داده های موجود تا سه ماه دیگر نیز به قوت خود باقی خواهد ماند. در ادامه اشاره شده است که استقبال خریداران از این اسمارت فون در آمریکا تغییر نکرده و شاهد اعداد رشد نیستیم اما این اتفاق در چین برعکس است و میزان استقبال بیشتر شده است.

گفته می‌شود میزان فروش آیفون 10 از مجموع آیفون های 8 و 8 پلاس پیشی گرفته و این در حالی است که پس از آنها به بازار عرضه شده است. همانطوری که اشاره کردیم، خبر جعلی منتشر شده در رسانه‌های تایوانی باعث تغییرات قابل توجهی در بازار شد. برای مثال هولدینگ General Interface Solution که مسئولیت تولید صفحات لمسی را بر عهده دارد 8.4 از ارزش سهام خود را از دست داده است. در پی آن ارزش سهام این کمپانی آمریکایی با کاهش 3 درصدی به 170 دلار رسیده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

وقتی که فروش خوبی داره چرا باید کاهش تولید داشته باشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....