حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش محصولات 2017 شرکت اپل به اندازه آیفون 6 و برادر بزرگترش نبوده است

آیفون 10 یکی از دوست داشتنی ترین محصولات در میان کاربران است ولی فروش محصولات سال 2017 شرکت اپل به اندازه موفقیت دوره 6 و 6 پلاس نبوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک شرکت تحقیقاتی فروش آیفون 10، آیفون 8 و 8 پلاس را تا 3 دسامبر بررسی کرده است و نتیجه آن فروش 69  درصد محصولات اپل در ایالات متحده آمریکا بوده که در زمان آیفون 6 و 6 پلاس این میزان به حدود 91 درصد می‌رسید. در واقع جذب آیفون‌های جدیدتر نسبت به نسل‌های قدیمی در سال‌های اخیر رو به پایین بوده که در نمودار زیر به وضوح مشخص است.

حداقل در ایالات متحده دلیل کاهش فروش را می‌توان به دلیل قیمت و در دسترس بودن آیفون 10 توضیح داد. سایر تحقیقات نیز به این نتیجه رسیده‌اند که اپل با کاهش قیمت آیفون 10 به حدود 700 دلار می‌خواهد فروش خود را افزایش دهد. از سوی دیگر بر خلاف ایالات متحده آمریکا فروش محصولات 2017 اپل در چین بسیار مناسب است به طوری که 20 درصد فروش این شرکت متعلق به چین است و این باعث شده چین به یکی از مهم ترین بازارها برای شرکت اپل تبدیل شود.

با این حال منتظر می‌مانیم تا شرکت اپل در کنفرانس مطبوعاتی خود در ماه فوریه (بهمن) تعداد دقیق آیفون‌های فروخته شده را اعلام کند.

نظر شما درمورد محصولات 2017 شرکت اپل چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ایفون 10 خیلی عالیه ولی ای کاش ارزون تر بود
عرضه سه مدل ایفون در یک سال به نظرم کار اشتباهی بود

Peiman

قطعا همینطور بوده . خیلی واضحه . بنا به دو سه تا دلایل اصلی

mTAAHAAm

آیفون 10 جبران میکنه

mTAAHAAm

کلا دیگه در صنعت موبایل برتری مطلق وجود نداره چون برخی برندهای جدید خیلی رشد داشتن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور