حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 2 (Nokia 2) رسما معرفی شد: باتری 4100 میلی آمپر، مشخصات خوب و قیمت عالی

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوکیا

اجازه بدهید صریح بگویم، فرمانروای جدید گوشی های هوشمند اندرویدی ارزان امروز معرفی شد! نوکیا 2 (Nokia2) دستگاهی که در ترنجی درباره آن بسیار خواندیم امروز به صورت رسمی و در بازار هدف چنین رده بندی دستگاهی یعنی هند به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با گوشی زیر 400 هزارتومانی اندرویدی نوکیا بیشتر آشنا شویم، نوکیا 2 را به زودی بیشتر در اطراف خود خواهید دید.

نوکیا 2 (Nokia 2)

نوکیا 2 (Nokia 2)

اولین موضوعی که می توان به وضوح دید نوکیا روی آن متمرکز شده، باتری است. یک باتری بزرگ 4100 میلی آمپری برای گوشی هوشمند اندرویدی با چیپست پایین رده اسنپدراگون 212 و نمایشگر 5 اینچی HD که اندروید 7.1.1 را یدک می کشد به نظر ما فراتر از انتظار است و ادعای عمر باتری 2 روزه را کاملا ارضا می کند.

نمایشگر نوکیا 2

حافظه رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایتی مسلما چیزی نیست که از شنیدنش خوشحال شوید اما در ترنجی درباره قیمت 99 دلاری آن شنیدیم، پس با آماده کردن خود برای یک موبایل حدود 400 هزار تومان می توان گفت که مشخصات کاملا منصفانه است، به خصوص وقتی به نمایشگر نگاه می کنیم. نوکیا مدعی استفاه از یک پنل IPS LTPS پنج اینچی HD برای نمایشگر نوکیا 2 است. نمایشگر های LTPS فاصله بسیار کمی بین نمایشگر و شیشه محافظ دارند که معنی یک نمایشگر با کیفیت را با بازتاب نور کمتر و کیفیت رنگ های بهتر را منتقل می کند. همچنین سیستم لمسی این نمایشگر به صورت In-Cell است و به معنی لمس بدون تاخیر و دقیق تر است.

نوکیا 2 (Nokia 2)

نوکیا 2 (Nokia 2)

دوربین نوکیا 2

با بررسی نوکیا 5، نوکیا 3 و نوکیا 6 دریافتیم که همچنان می توان به خوشنامی نوکیا در زمینه دوربین موبایل اتکا کرد. نوکیا 2 با دوربین سلفی 5 و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که با توجه به توانایی عکاسی HDR برای دستگاهی در این رده قیمتی می توان گفت می توانید عکس های خوبی بگیرید.

از نظر سیستم عامل خوب است که بدانید نوکیا 2 با اندروید 7.1.1 عرضه می شود و گوگل اسیستنت (Google Assistant) نیز روی آن فعال است. در حقیقت نوکیا با کمترین تغییر در رابط کاربری اندروید خالص سعی کرده است دستگاهی سریع را ارایه کند.

نوکیا 2 (Nokia 2)

فکر می کنم لازم به ذکر نباشد که نوکیا 2 از شبکه 4G نیز پشتیبانی می کند. همچنین برای دستگاهی در این رده قیمتی حضور حسگر تنظیم نور نمایشگر بر اساس نور محیط، شتاب سنج و قطب نما نیز خود از سخاوت های نوکیایی است، چیزی که در دستگاه های اقتصادی سامسونگ دیده نمی شود.

نوکیا 2 (Nokia 2)

نوکیا 2 (Nokia 2)

کیفیت ساخت نوکیا 2 (Nokia 2) بسیار خوب است. فریم دور دستگاه آلومینیومی بوده و پشت آن با پلاستیک مات پوشش داده شده است. همچنین این دستگاه در رنگ های جذاب مشکی، سفید و مسی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره نوکیا 2 (Nokia 2) چیست؟ آیا HMD فنلاندی توانسته است دستگاهی لایق برای میان رده اقتصادی نوکیا تولید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بازار پایین رده ها با این گوشی بنظرم باید به تصرف نوکیا در بیاد 99 دلار اوف

Sajad

توی این بازه قیمت فکر نمیکنم رقیب خاصی با این کیفیت و ظاهر داشته باشه.

nima1988

قیمتش 99 یورو هستش به اشتباه نوشتین 99 دلار

Peiman

افرین . سیاست درستی در پیش گرفته

Mortazavi

نظر من به نظر شما نزدیکه یعنی فرمانروای اسمارتفون های ارزان قیمت
خوراک شبکه های اجتماعی، وبگردی، موسیقی با ایرفون و عکاسی تو روز روشن ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)