حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صاحبان آیفون X نمی‌توانند از فیس آیدی برای تایید خرید افراد دیگر استفاده کنند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، اخبار

همانطور که می‌دانید ، فیس آیدی یکی از قابلیت‌های بسیار خوبی است که اپل در جدیدترین پرچمدار خود یعنی آیفون X جای داده است. این قابلیت امنیتی متاسفانه همانند سنسور اثر انگشت چندان قابل اطمینان نیست و ظاهرا خود اهالی کوپرتینو نیز چندان به این ویژگی جدید اطمینان ندارند. تمامی سنسورها با استفاده از راه‌حل های مختلف به نوعی می‌توانند دور زده شوند و همین موضوع برای بسیاری از کاربران و شرکت‌ها مشکل ساز شده است. براساس آخرین گزارش‌ها ، از فیس آیدی اپل نمی‌توان برای تایید خرید افراد دیگر استفاده کرد.

با ترنجی همراه باشید…

شناسه تشخیص چهره یا همان فیس آیدی در آیفون X برای تایید خریدهای خود می‌تواند بسیار مفید باشد اما برای تایید خرید دیگر اعضای خانواده و یا دوستان ، ممکن است این سنسور بیومتریک چندان کارایی نداشته باشد.

صاحبان آیفون X متوجه شده‌اند که اگر شما بخواهید برای تایید خرید دوستانتان از فیس آیدی استفاده کنید ، این سنسور کار نخواهد کرد و شما مجبور خواهید بود که رمز تلفن و یا اپل آیدی خود را وارد کنید. رفتار اپل در قبال تایید هویت در هنگام خرید ، همانند سال 2013 و از کار انداختن سنسور اثر انگشت در همین بخش است.

این نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها به خوبی از مشکلاتی همانند دوقلوهای همسان و شباهت عجیب و غریب برخی از افراد از نظر ظاهری به هم آگاه است و جلوی خرید به وسیله فیس آیدی در خریدهای شخص ثالث را گرفته است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا اپل رفتار مناسبی را در خصوص استفاده از سنسورهای بیومتریک در هنگام تایید خرید دیگر افراد از خود نشان داده است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

آیا این موضوع در ایران اهميت داره?

Peiman

قطعا خیر

mTAAHAAm

برخی مطالب بدرد نمی خوره.ترجمه می کنید از چند منبع استفاده کنید.

علی شیخ زاده

اگه قرار بود هر مطلبی به درد ایران میخوره ترجمه بشه که فقط باید مقالات مربوط به تاریخ صدر اسلام ترجمه میشد
بدرد ایران بخوره یا نخوره واسه افزایش اطلاعات مفیده

Peiman

به مرور زمان دقت و سرعتش خیلی بیشتر میشه و به تکامل میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com