حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می مکس 3 (Mi max 3) با باتری 5500 میلی آمپری و نمایشگر 7 اینچی ارایه می شود

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اعضای سری مکس شیائومی فبلت های دوست داشتنی اندرویدی هستند که علاوه بر مشخصات مناسب آن، عمر باتری بسیار خوبی هم دارند. می میکس 2 که جدیدترین عضو این خانواده است حتی بهترین عمر باتری موبایل سال 2017 را از نگاه Gsmarena دریافت کرده است. حالا شایعاتی درباره دستگاهی که جانشین آن خواهد شد، یعنی شیائومی می مکس 3 شنیده می شود که مرور آن خالی از لطف نیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از مهم ترین مشخصات می مکس 3 می توان به نمایشگر 7 اینچی و باتری 5500 میلی آمپر آن اشاره کرد. در حقیقت به نظر می رسد شیائومی بیشتر به دنبال ارایه یک تبلت 7 اینچی است تا یک فلبت! البته اگر به ادامه این شایعه یعنی نمایشگر فوق عریض و کم حاشیه آن دقت کنیم بعید نیست که Mi Max 3 با نمایشگر 7 اینچی در اندازه های نزدیک به می مکس 2 عرضه شود و بدین صورت ارگونومی آن خیلی تحت تاثیر قرار نگیرد. رزلوشن این نمایشگر FHD+ است و هر چند خیلی برای نمایشگر 7 اینچی ایده آل به نظر نمی رسد اما برای یک فبلت میان رده خیلی هم بد نیست.

چیپست اسنپدراگون 660 و اسنپدراگون 630 برای دو مدل شیائومی می مکس 3 در نظر گرفته شده است. بله، احتمالا شیائومی می مکس 3 در دو مدل با مشخصات سخت افزاری متفاوت عرضه شود که چیپست اسنپدراگون 660 با پردازنده گرافیکی Adreno 512 عملکرد بهتری در این بخش خواهد داشت.

باتری 5500 میلی آمپری برای Mi Max 3

از مهم ترین مشخصات می مکس 3 می توان به باتری آن اشاره کرد. باتری 5500 میلی آمپری Mi Max 3 می تواند عملکردی بسیار خوب را برای این فبلت 7 اینچی ارایه کند که به معنی سرگرمی بدون نگرانی از تمام شدن باتری است. این دستگاه که احتمالا میانه های سال آتی عرضه شود شاید جز اولین دستگاه های شیائومی باشد که به صورت رسمی به بازار امریکا وارد می شود. البته هیئت رئیسه این برند یعنی Wang Xian گفته بود که اولین ورود شیائومی به بازار امریکا با یک موبایل پرچمدار خواهد بود.

نظر شما درباره شیائومی می مکس 3 چیست؟ فبلت میان رده با عمر باتری بالا دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

عمر بالای باتری خوبه بشرطی که زمان شارژ شدنش هم مناسب باشه.

siavash-t

7 اینچ آخه چه خبره؟ تبلت معرفی کرده؟

علی شیخ زاده

اگه بدون حاشیه باشه و ابعادش در حد ایفون ٨ پلاس باشه حتما میخرمش چون باتری خیلی برام مهمه اولویت اولمه

Peiman

باتری ۵۵۰۰ خیلی عالیه ‌. با یه بهینه سازی نرم افزار ی میشه رکورد زد

علی شیخ زاده

می مکس ٢ فعلا رکورد داره

Mortazavi

۵۵۰۰؟!!

پاوربانک من ۵۰۰۰ میلی آمپره :))

فک کنم صفحه بزرگتر از ۶.۴ واسه فبلت یکم اغراقه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)