حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار آیفون X در تهران بر اثر استفاده از شارژر وایرلس سامسونگ حقیقت دارد؟

چند روزی است پیامی با محتوای انفجار آیفون X در تهران بر اثر استفاده از شارژر وایرلس سامسونگ دست به دست می چرخد. ما پس از برخورد به این پیام تصمیم گرفتیم پیش از پذیرفتن آن کمی درباره ان تحقیق کنیم و به نتایج جالبی رسیدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شایعه انفجار آیفون X در تهران بیشتر صحبت کنیم.

 همانطور که دیدید، پیامی در یکی از کانال های پرمخاطب تلگرام با محتوایی عجیب در حال انتشار است. در این پیام تصویری از یک آیفون X که پشت آن در بخش باتری صدمه دیده است را قرار داده اند و با توضحات انفجار آیفون X در تهران بر اثر استفاده از شارژر وایرلس سامسونگ پخش شده است. در ادامه از کاربران می خواهند که فعلا از شارژ کردن آیفون X با شارژر وایرلس یا همان شارژ بی سیم خودداری کنند.
می توانید این تصویر را از طریق سیستم جستجو تصویر گوگل در اینترنت جستجو کنید و نتایج را بررسی نمایید. این تصویر مربوط به اولین افتادن آیفون X در تایوان است! نه ارتباطی به تهران دارد نه شارژ وایرلس و نه سامسونگ. حال اینکه چه شخص یا اشخاصی می خواهند از کنار این اخبار برای خود منفعتی دست و پا کنند مشخص نیست اما به هر شکل دوست ندارند از ابزارهای جانبی در دسترس تر و ارزان تر موجود برای آیفون X استفاده کنید!
شارژ وایرلس آیفون X با فناوری Qi مطابقت دارد و این بدان معناست که شما می توانید تمام پدهای شارژر سازگار با این فناوری را برای شارژ کردن آن استفاده کنید. پس نگرانی از بابت استفاده از شارژرهای بی سیم مطابق با این فناوری وجود ندارد.
شما نیز با این پیام های بی اساس رو به رو شده اید؟ در مقابله با آن ها چه عکس العملی دارید؟ بی چون و چرا قبول می کنید یا سعی می کنید کمی درباره آن تحقیق کنید؟ نظر شما درباره این شایعه چیست؟
اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sir_HiraD

خوبش میکنن 🙂

Faraz

Makhsoosan pakhsh mikonan ke lavazem janebiye geran bedan daste mardom…be fekre soode khodeshoonan ….maloom bood khabar dorooghe

HM-Royal

ملت اسکولن آدم یاد این تبلیغهای احمقانه تلگرامی میفته ویدیوی تج…ز پور مخبر با جنیفرلوپز تو برج میلاد!

Mortazavi

ممنون بابت آگاه‌سازی مردم

احتمالاً کار پخش کننده ها یا فروشنده های لوازم جانبی آیفونه

Peiman

????

می‌دونم خنده دار نیست ولی من خندم گرفت

mTAAHAAm

بیماری یا سادیسم.

Pouya

:/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)