حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گارد Olixar گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات انواع مختلفی دارند و یکی از انواع جالب آن را می توان در منتشر شدن اطلاعات تولیدکننده های لوازم جانبی دستگاه های مورد نظر است. این اطلاعات به ما کمک می کند تا دید متفاوتی نسبت به دستگاه داشته باشیم و ظاهر کلی آن را بسنجیم. هر چند اطلاعات آن ها از انظر ابعادی کاملا دقیق است اما شکل و شمایل کلی دستگاه لزوما چیزی نیست که روی ماکت آن ها نمایش داده می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به گارد شفاف و نازک گلکسی اس 9 لو رفته داشته باشیم.

گارد گلکسی اس 9+

گارد گلکسی اس 9+

گارد گلکسی اس 9+

گارد گلکسی اس 9+

در تصاویر بالا دو قاب برای گلکسی اس 9 پلاس می بینید. قاب سمت راست شفاف است و رنگ ارکید گری گلکسی اس 9 پلاس را به ما نشان می دهد و دومی یک قاب مشکی مات که به نظر مقاومت این دو قاب تفاوت زیادی با هم نمی کند. دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس را می توان را راحتی دید و حسگر اثرانگشت را که به درستی زیر آن قرار گرفته است. حسگر ضربان قلب جای همیشگی خود را از پس خواهد گرفت و سمت راست می نشیند.

گارد گلکسی اس 9

گارد گلکسی اس 9

گارد گلکسی اس 9

گارد گلکسی اس 9

همانند گلکسی اس 9+ در دو تصویر بالا نیز دو قاب برای گلکسی اس 9 می بینیم که البته گویا رنگ سبز آن مربوط به دستگاه است و ربطی یه قاب ندارد چرا که لوگو سامسونگ دیده می شود و این نشان از شفاف بودن قاب است. شاید سامسونگ بخواهد یک رنگ خاص برای گلکسی اس 9 در نظر بگیرد اما هنوز مشخص نیست.

دوربین گلکسی اس 9 همانند شایعات در این تصویر تکی است و گویا باید این موضوع را قبول کنیم که سامسونگ هم می خواهد بین مدل عادی و پلاس تفاوت های بیشتری بگذارد. نظر شما چیست؟ اهل گارد و قاب هستید؟ گلکسی اس 9 را چطور می بینید؟ گارد شفاف و نازک گلکسی اس 9 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بعید می‌دونم دوربین ها انقدر با بالای گوشی نزدیک باشند

mTAAHAAm

به عبارتی s8 2018 می شه.

Faraz

Afarin che esme ghashangi ….man khodam asheghe samsungam alanam s8 daram s9 ham biyad mikharamesh vali vaghan anchenan taghiri nakarde hamoon esmi ke shoma gofti besh miyad ….vali ghashang maloome gooshiye shakhiii hast be bolooghe kamel reside

Mortazavi

فوق العاده بود این اسم

ولی من هنوز تو کف دیافراگم متغیرش موندم

چه عکسایی بگیره اس۹

mTAAHAAm

قبلا هم گفتم تا مدتها عنوان بهترین دوربین موبایلو یک خواهد کشید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)