حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندری لو رفته و منتسب به سونی Xperia XZ2 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

دیروز با هم شایعات مربوط به دستگاهی با مدل سونی H8216 را خواندیم که برای طرفداران سونی امیدوارم کننده بود. نمایشگر کم حاشیه و چهار دوربین به صورت دو دوربین دوگانه برای دوربین اصلی و سلفی از مشخصات بارز این دستگاه که برخی آن را اکسپریا ایکس زد 1 اس و برخی آن را اکسپریا ایکس زد 2 می دانند بود. حالا رندری لو رفته و منتسب به سونی Xperia XZ2 است که در ادامه با هم آن را بررسی خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

طبق تصویری که از slashleaks، یکی از افشاکننده های نسبتا معتبر منتشر شده و آن را مربوط به سونی Xperia XZ2 می داند می توان گفت نمای جلویی دستگاه بیشتر با شیشه پوشیده شده است که البته می تواند تمام این فضا صفحه نمایش باشد و یا شاید بخشی از آن حاشیه مشکی نمایشگر. چنین حدسی می زنیم چرا که اگر این رندر بخواهد با اطلاعات لو رفته دیروز تطابق پیدا کند، نمی تواند اینقدر کم حاشیه باشد و البته شاید شایعه دیروز اشتباه باشد! نظر شما چیست؟

از دیگر مواردی که می توان با این رندر متوجه شد این است که بلندگوی استریو روی لبه جلویی احتمالا حذف شود، حال اینکه سونی بخواهد راهبردی همچون اچ تی سی، اپل یا هوآوی برای تنظیم بلندگوی دوتایی پیش بگیرد یا نه مشخص نیست. سمت راست دستگاه چینش همیشگی دکمه های سخت افزاری سونی را نشان می دهد که دکمه شاتر همچنان اینجا وجود دارد و حسگر اثرانگشت نیز روی لبه راستی قرار گرفته است.

نظر شما درباره این شایعه و رندر چیست؟ فکر می کنید پرچمدار بعدی سونی با چه مدلی ارایه شود؟ سونی Xperia XZ2 یا سونی Xperia XZ1s؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

فقط حاشیههایکم را نشون می ده.

Hrkhk

اینکه همون mi mix هست 😐

Peiman

این طراحی همش ایراد . به نظرم این محصول هرگز تولید نمیشه با این طراحی

Sadeghh

به احتمال زیاد این یک طرحه فیک هستش

Quality

کاملا فیکه! دقیقا همون XZ1 با رنگ آبی هست که طرف با فتوشاپ حاشیه‌ هاش رو کم کرده! حتی فریم گوشی کوچکترین فرقی با XZ1 نداره!

در ضمن کجای پست قبلی گفته شده بود دوربین جلوش دوگانه است؟!
یدونه دوربین سلفی 15-16 مگاپیکسلی داشت که به لنز 22 میلیمتری F2.0 مجهز شده بود! ایزوی عکاسی هم تا 6400 و در فیلمبرداری تا 1600 قابل افزایش هست!
کجاش گفته بود دوربین جلوی دوگانه؟!

siavash-t

به نظر من زیاد جالب نیست!

Mortazavi

اگه این باشه احتمالا پایین صفحه کمی حاشیه هست چون از سونی بعیده که انقدر حاشیشو کم کنه و اتفاقا مشتریانش هم انقدر کم حاشیه نمیپسندن و سونی فعلأ استراتژی فروش حفظ مشتریان خودش رو داره نه جذب مشتری جدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)