حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت تاشو سرفیس ممکن است همان سرفیس فون باشد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

دیروز در ترنجی درباره پتنت مایکروسافت برای تبلت تاشو سرفیس خواندیم. این طرح هیجان انگیز که می تواند برگ برنده مایکروسافت برای بازگشت به دنیای گجت های قابل حمل باشد. حالا گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهد این طرح می تواند بیشتر یک موبایل باشد که باز می شود تا یک تبلت که تا بشود! اگر می خواهید بدانید این به چه معناست و آیا ارتباطی به سرفیس فون دارد یا نه، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تبلت تاشو سرفیس

تبلت تاشو سرفیس

طبق کنکاش های کاربر توسعه دهنده ویندوز به نام Walking Cat متوجه شده ایم که برخی برنامه های ارایه شده در اپ استور با برچسب فقط مخصوص موبایل هستند که در دسته windows-8828080 قرار گرفته اند، اما این یعنی چه؟ دسته بندی windows-8828080 به معنی نسخه ویژه ای از ویندوز با نام Andromeda است که مخصوص دستگاه های قابل تا شدن طراحی شده است.

هنوز هیچ بازخوردی از سمت مایکروسافت درباره این موضوع شنیده نشده است و صفحه ای که این اطلاعات از آن استخراج شده هنوز پابرجا و در دسترس است. مدت هاست درباره سرفیس فون می شنویم و پس از ارایه لومیا 950 دیگر خبری از پرچمدار ویندوزی از سوی مایکروسافت نشد و ویندوزفون به صورت غیر رسمی به ابدیت پیوسته است.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دست نیست اما حداقل حالا می دانیم دستگاه مرموز تاشو مایکروسافت قرار است ذاتا یک موبایل باشد که می تواند باز شده و به تبلت تبدیل شود نه یک تبلت که تا شده و موبایل می شود! شاید بگویید چه سر به کلاه چه کلاه به سر اما به هر حال باید دید که این دستگاه با چه دیدی تولید می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرفیس فون به زودی معرفی شود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هیچ اطلاعاتی از تاریخ تقریبی معرفی لو نرفته متاسفانه

mTAAHAAm

و حتی جزئیات محصول.

mTAAHAAm

فکر کنم استفاده از عبارت نمایشگر تاشو رساتر باشه.

Mortazavi

بلاخره سورفیس فون خودنمایی کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)