حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هوآوی پی 11 (Huawei P11) احتمالا تا قبل از پایان فروردین 97 خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

در ترنجی خواندیم که هواوی P11 ممکن است با دوربین سه گانه به وضوح 40 مگاپیکسل معرفی شود. این شرکت چینی در نظر دارد تا سال 2018 را به خوبی شروع کند و با توجه به موفقیت های خوب کسب شده در سری Mate 10 بعید نیست انتظار دستگاهی قابل توجه را در سری هوآوی پی (Huawei P) داشته باشیم اما سوال اینجاست که تاریخ معرفی هوآوی پی 11 (Huawei P11) تقریبا چه زمانی است و آیا عرضه در آن هنگام می تواند کارساز واقع شود؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چندی پیش ادعا شده بود که هوآوی پی 11 (Huawei P11) در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد شد. می دانیم که هوآوی تا کنون چنین معرفی در چنین نمایشگاهی نداشته است پس می توان حدس زد که این ادعا احتمال وقوع بالایی ندارد. هوآوی عموما رابطه خوبی با عرضه محصولات خود در اروپا و کشور آلمان دارد و جدیدترین گزارشات به ما می گوید که تاریخ معرفی هوآوی پی 11 (Huawei P11) احتمالا تا قبل از پایان فرودین 97 خواهد بود، این معادل پیش از پایان چارک اول سال 2018 است.

این معادل پیش از پایان چارک اول سال 2018 است

می دانیم شرکت های مختلف از معرفی های همزمان عموما گریزان هستند و سعی می کنند در گردوخاک یکدیگر گم نشوند پس انتخاب تاریخ معرفی مناسب می تواند در موفقیت محصول ارزشمند باشد. خبرهای مختلفی درباره معرفی های کلیدی سامسونگ و الجی شنیده می شود، برخی می گویند نمایشگاه CES 2018 برای معرفی انتخاب خواهند شد و برخی MWC 2018 را مناسب می دانند. هر دو حدس درست است، اولی برای دستگاه خاص یا شاید میان رده ویژه و دومی برای پرچمدارها تقریبا قطعی است.

با این حساب احتمال دارد هوآوی بخواهد پی 11 خود را جایی در میانه های فرودین 97 معرفی کند، زمانی که خبرهای غول های دیگر ته نشین شده باشد و آنها بتوانند به خوبی خود را نشان بدهند! نظر شما چیست؟ شایعات متفاوتی درباره هوآوی پی 11 (Huawei P11) وجود دارد، یکی از آن ها که جذاب نیست را می توان احتمال حضور بریدگی نمایشگر همانند آیفون X باشد که امیدواریم به تحقق نپیوندد! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

شاید ی روز دوربین سه گانه به عنوان یه ضرورت مطرح بشه.

Peiman

امیدوارم دوربین سه گانه فقط بازی تبلیغاتی نباشه

علی شیخ زاده

بیشتر از هرچیز منتظرم بیینم طراحی و فیس آیدی هواوی چجوریه

Mortazavi

تا سال ۲۰۱۶ چند وقتی بود که تقریباً پیشرفت خاصی جز بهبود پردازنده و دوربین تو گوشی ها نبود اما از امسال دوباره هر گوشی با اخبار و شایعات جذابی دنبال و معرفی میشه که خیلی لذت بخشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)