حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 9 با دوربین 3 گانه برای عکاسی تله و فوق عریض ارایه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 18 دیدگاه | شایعات، نوکیا

نوکیا 9 به زودی معرفی خواهد شد و شایعه ای جذاب پیرامون آن منتشر شده است. نوکیا 5 با دریافت آپدیت اندروید 8 آزمایشی و برنامه دوربین آپدیت شده قابلیتی جذاب را که البته پنهان هم بوده است، نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این قابلیت که دوربین 3 گانه است، بیشتر صحبت کنیم.

دوربین 3 گانه نوکیا 9

دوربین 3 گانه نوکیا 9

این اسکرین شات قابلیت پنهان در رابط کاربری نرم افزار دوربین نوکیا 5 آپدیت به شده به اندروید 8 است. همانطور که می بینید 2 قابلیت به صورت کلی وجود دارد، زاویه دید گسترده و زاویه دید بسته (تله). در حالت تله می توانید تا 2 برابر زوم کنید که این نیازمند یک دوربین مجزا است البته اگر بخواهد اپتیکال باشد! در قابلیت زاویه دید باز هم دو دید زاویه دید باز می بینیم و یکی از آن ها خیلی باز است!

برای اجرای این توانایی ها نیاز به 3 دوربین است البته اگر قرار باشد همه آن ها به صورت اپتیکال باشند. شاید نوکیا بخواهد همانند هوآوی که در برخی گوشی های دوربین 2 گانه خود بدون استفاده از لنز تله، زوم با افت کیفیت کم (نه اپتیکال) اضافه کرده است، قابلیت عکاسی تله را اضافه کند، شاید هم نه!

همانطور که از بقیه تصویر مشخص است تنظیمات دستی شاتر و ISO نیز وجود دارد که البته خیلی گستره هیجان انگیزی ندارد! نظر شما چیست؟ آیا نوکیا 9 با دوربین 3 گانه عرضه می شود؟ آیا این قابلیت ها هم اپتیکال هستند؟ شخصا امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد چرا که قابلیت عکاسی زاویه دید باز در موبایل می تواند خیلی موارد جذابی را به شما بدهد، همینطور عکاسی تله آنقدر جذاب هست که نخواهید از آن دل بکنید! شما چطور ترجیح می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Melodi1733

سلام جناب عطایی.
فکر نکنم انتظارات ما و شما به واقعیت تبدیل بشه.یک بخاطر اطلاعات عکس و گفته شما
دوم رندرهای قبلی.
من هم مانند شما از پایین بودن رقم ایزو ها تعجب کردم.
علت پایین بودن اونا چی میتونه باشه؟
مرسی

Melodi1733

منظورم از اطلاعات اون نوشته های تصویر بود.
امیدوارم همانند گفته شما اطلاعات بیشتری از نوکیا ۹و دوربین سه گانش به بیرون درز کنه و اونچه که ما و شما میخوایم باشه.
بی صبرانه منتظر گوشی های سال 2018هستم تا XZ Premium, Sony Z3 رو با گوشی های جدید عوض کنم.

Peiman

هیچ وقت فکر نمیکردم دستگاهی با دوربین سه گانه معرفی بشه ولی انگار

Pouya

والا اولا یه دوربین بود بعد شد دوتا انگار میخواد بشه 3 تا ب همین ترتیب 4 تا بعد 5 تا میترسم یه روزی برسه ببینیم کل قاب پشتی شده دوربین:)

mTAAHAAm

چینی بازی.وقتی به چیزی گیر میدن تا گندشو در نیارن ول کن نیستن.مثل گوشی سه سیم کارت و جهار سیمکارت و…

mTAAHAAm

واقعا ضروریه؟

علی شیخ زاده

منم همینطور دوس دارم ببینم خروجیش چی میشه

mTAAHAAm

ببینیدبهتربوداول خروجی تعریف می شد و بعدش ببینیم برای این خروجی چی نیاز داریم.

Pouya

سایت چرا فعالیتش کم شده انقدر یه زمانی هر وقت مییومدم ترنجی امکان نداشت پست جدیدی نداشته باشه

mTAAHAAm

مگه پردازنده های کوالکام از چند دوربین پشتیبانی می کنند؟آیا محدودیت داره؟

Quality

اگر دوربین ها بصورت جداگانه کار بکنن مثل اکثر دوربین دوگانه موبایل ها هیچ مشکلی نداره و 100 تا دوربین هم مشکلی ایجاد نمیکنه!
ولی اگر مثل هواوی و خود راهکاری که کوالکام ارائه داده دوربین ها با هم کار بکنن و عکس با کیفیت تر تحویل بدن ممکنه دوربین سه تایی مشکل ایجاد بکنه ولی اگر مگاپیکسل پایین باشه بعیده مشکلی پیش بیاد و احتمالا پشتیبانی میکنه

Quality

بشخصه از دوربین های دوگانه خیلی خوشم میاد ولی مطمئنا دوربین سه تایی از اون هم بهتره! بنظر طراحی بهتری هم میشه براش در نظر گرفت تا دوگانه

البته دوگانه یا سه گانه بودن دوربین موقعی مفید و بدرد بخور هست که غیر از دوربین اصلی دوربین های دیگه هم سنسور نسبتا بزرگ و کیفیت بالایی داشته باشن نه اینکه ضعیف باشن!
البته در صورتی که بتونن امکان تغییر دیافراگم رو مثل چیزی که در گوشی تاشو سامسونگ دیدیم پیاده بکنن عملا نباید خیلی نیازی به این تعداد دوربین باشه!

Mortazavi

دوستانی که احتمال وجود دوربین سه گانه در هوآوی رو غیراستاندارد و تبلیغاتی و اشتباه محض میدونستند در مورد نوکیا چی میگن؟!
شرکتی که همیشه در دوربین فوق العاده بوده و یک گام جلوتر از رقبا قطعاً کار بیهوده نمیکنه اونم با همکاری زایس (لطفاً نگید زایس فقط لنز میفروشه)
باز هم میگم باید صبور بود و تا موعد دیدار انتظار کشید

Mortazavi

خیلی واسم جالبه نوکیا تنها شرکتیه که استراتژی هوآوی تو دوربین دوگانه رو استفاده کرد و از دوربین دوم برای بالا بردن کیفیت و جزییات استفاده کرد نه زوم و بوکه
جالب تر اینکه هردو با دو ابرکمپانی در زمینه دوربین همکاری می کنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)