حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 هوآوی Mate 9 و Mate 9 Pro همراه با EMUI، قابلیت های AI و Easy Projection

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، هواوی

آپدیت اندروید 8 مورد انتظارترین عملکردی است که دارندگان پرچمدارهای اندرویدی از شرکت شان انتظار دارند. هوآوی شرکتی است که در این زمینه کمی ضعیف عمل کرده بود اما امسال می خواهد بدرخشد! آپدیت اندروید 8 هوآوی Mate 9 و Mate 9 Pro در حال حاضر در بازار چین عرضه شده است و به زودی به بازارهای دیگر هم خواهد رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت اندروید 8 هوآوی Mate 9 و Mate 9 Pro بیشتر صحبت کنیم.

آپدیت اندروید 8 هوآوی

آپدیت اندروید 8 هوآوی

حدود یک هفته از عرضه آپدیت اندروید 8 هوآوی Mate 9 و Mate 9 Pro در بازار چین می گذرد. هوآوی با عرضه این آپدیت رابط کاربری جدید EMUI 8.0 را نیز به پرچمدار یک سال گذشته خود می آورد. هوآوی Mate 9 و Mate 9 Pro هم اکنون با اندروید 7 و EMUI 5 در دسترس است که می تواند پس از انجام آپدیت به آخرین نسخه اندروید و رابط کاربری این شرکت چینی آپدیت شود.

به لطف اضافه شدن رابط کاربری جدید هوآوی وعده داده تا پیشرفت های حاصل از پردازش هوش مصنوعی یا همان AI نیز به این دستگاه افزوده شود. از جمله این بهبودها می توان به یک دستیار هوشمند صوتی با کنترل صوتی (که البته ما در Mate 10 و EMUI 8.0 ندیدیم)، ترجمه سریع ( احتمالا با استفاده از Microsoft Translate) و موارد دیگر اشاره کرد.

هوآوی Easy Projection

هوآوی Easy Projection

یکی از قابلیت های مفیدی که به Mate 9 اضافه خواهد شد اما در سری Mate 10 اعلام شده که فقط به Mate 10 Pro منحصر است، Easy Projection است. اینکه Easy Projection چیست را باید بگوییم این نام عجیب که بازاریابی صحیحی هم روی آن انجام نشده همان PC Mode است که در Mate 10 Pro دیدیم و دستگاه تنها با یک کابل به مانتیور متصل شده و اندروید بهینه شده برای تجربه دسکتاپ را به شما بدهد.

در حال حاضر هنوز آپدیت اندروید 8 هوآوی Mate 9 و Mate 9 Pro به صورت عمومی منتشر نشده است اما می توانید در برنامه HiCare هوآوی درخواست ارایه آپدیت را بدهید. شما Mate 9 دارید؟ آیا این آپدیت برای آن عرضه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ahmad ka

هواوی اینقد زیاد محصول میده بیرون که یادش میره اپدیتها منظم ارایه بده اکثر پرچم دارای 2014و15 فقط یه نسخه اندروید گرفتن ولی بعضی میان رده ها دو ابدیت اندروید گرفتن.
وقابلیت پروجکشن رومیت استاندارد هم داره قبلا هم اشاره کردم وخیلی از کاربرا هم به کار با این قابلیت اشاره کردن.
یه سوال بعضی از قابلیت انحصاری ومخصوص چیپست ها رو میشه به چیپهای دیگه اضافه کرد.مثال پردازش هوش مصنوعی.یا برای کارین 960 یک دوربین 30 مگا پیکسلی تعبیه کرد.
تشکر

Ahmad ka

از تیم ترنجی خواهش دارم این قابلیت پیسی مد را بررسی وپیگیری کنند که فقط پرو داره یا استاندارد هم داره .چون خودم در معمولی دیدم ولی فعال بودنشو نمیدونم

Peiman

نکته منفی در مورد ابن اپدیت تغییر نکردن اینتر فیس رابط کاربریه

mTAAHAAm

بله مهمه

mTAAHAAm

ببخشید متوجه نشدم با آپدیت جدید هوش مصنوعی هم به میت 9 میاد یا خیر؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)