حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش کاربران از مشکل همگام‌سازی مخاطبین در بعضی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید Oreo

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار، گوگل

به نظر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های مهم و پایه در سیستم‌عامل اندروید که همگی آن را به نام همگام‌سازی مخاطبین (Contacts) می‌شناسیم، در جدیدترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل به درستی عمل نمی‌کند. انتشار حجم عظیمی از گزارشات توسط کاربران خود به تنهایی، وجود همچین مشکلی در اندروید اوریو را تایید می‌کند اما نکته‌ی مهم این است که گوگل از به وجود همچین مشکل نرم‌افزاری با خبر بوده و به دنبال دلیل و یا دلایل آن است. با ترنجی همراه شوید.

در حال حاضر تنها دستگاه‌های متوجه این اشکال Pixel 2 ,Pixel 2 XL ،Nexus 5X ،Nexus 6P ،Pixel ،Pixel XL بوده که همگی از اسمارت‌فون‌های ساخته‌ی کمپانی گوگل هستند و همچنین از بروزرسانی اخیر ارائه شده این شرکت در رابطه با اندروید اوریو نیز برخوردار شدند. بیشتر کاربران در گزارشات خود به این موضوع اشاره کردند که پس از نصب این بروزرسانی شاهد این مشکل بوده و ظاهرا برگشت به نسخه‌ی قبل یعنی اندروید 8.0 اوریو هم نتیجه‌ی خاصی را برای رفع آن حاصل نمی‌کند.

گفته می‌شود که یک راه حل موقتی برای حل این اشکال کشف شده اما ممکن است که برای همه کاربران نیز به درستی کار نکند.شما می‌توانید با ورود به بخش اطلاعات نرم‌افزار Contacts در گوشی هوشمند خود و انتخاب گزینه‌ی Clear Data، شاید بتوانید به شکل موقت از دست این باگ رهایی یابید اما همان‌طور که گفته شد ممکن است برای همه کارساز نباشد.

نکته‌ی مهم دیگر این است که بگوییم همه‌ی دستگاه‌های مجهز شده به اندروید Oreo متوجه این اشکال نبوده و هنوز نمی‌توان گفت که وقوع همچین مسئله‌ای وابسته به چه عواملی است حتی در زمانی خود گوگل هم از دلیل وقوع آن با خبر نیست.

 

نظر شما در رابطه با همچین مشکلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

موقتیه.

Mortazavi

فكر نكنم باگ مهمي باشه و با يه بروزرساني ساده حل ميشه البته شايد خيلي رو مخ باشه مثل لگ زدن گوشي هاي سوني تو تاريخچه تماس

نميدونم چرا گوگل انقدر تو گوشي هاش سوتي ميده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)