حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: نرم‌افزار مدیریت فایل گوگل Files Go منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | Android، اخبار، ترنج‌اپ، گوگل

همه‌ی ما می‌دانیم که مسئله‌ی مدیریت فایل‌ها و اطلاعات شخصی در رایانه‌های شخصی بسیار ساده‌تر از گوشی‌های هوشمند است به دلیل آن که زبان طراحی سیستم‌عامل‌ها در اسمارت‌فون‌ها دارای تفاوت‌های بنیادینی در برابر سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در کامپیوترها بوده و شکل استفاده‌ی ما از این گونه دستگاه‌ها متفاوت است. ماه پیش گوگل در ارتباط با نرم افزار Files Go که یک اپلیکیشن مدیریت فایل توسعه یافته توسط این شرکت در اندروید است، اطلاعاتی ارائه کرد و در نهایت چندی پیش آن را برای دانلود در دسترس همه‌ی کاربران قرار داد. با ترنجی همراه شوید.

در یک اطلاعیه‌ای که توسط گوگل در بلاگ این شرکت منتشر شده، آن‌ها مدعی شدند که Files Go هم اکنون برای تمامی کاربران سیستم‌عامل اندروید در دسترس است. قبل از این گوگل این برنامه را در قالب نسخه‌ی بتا منتشر کرده بود که به معنای این است که تمامی کابران مجاز به دریافت آن نبودند و به علاوه، شاید هم بسیاری از کاربران علاقه‌ای به نصب نسخه‌های بتا از اپلیکیشن‌ها را بر روی دستگاه خود نداشتند.

برای کسانی که با Files Go آشنا نیستند باید بگوییم که این اپلیکیشن فقط بر پایه‌ی مدیریت فایل‌ها و اطلاعات ساخته نشده و به علاوه‌ی آن به کاربران کمک می‌کند تا با حذف بسیاری از فایل‌های غیر ضروری، تکراری، برنامه‌های استفاده نشده و … موجود در حافظه‌ی گوشی هوشمند خود، به مقدار بیشتری از فضای خالی از آن دست یابند.

همچنین این نرم‌افزار می تواند به کاربران در تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از فایل‌ها بر روی بسترهای ذخیره سازی ابری اطلاعات همچون Google Drive کمک کند. انتقال اطلاعات از گوشی به گوشی دیگر بدون مصرف هیچ گونه ترافیکی، نیز از دیگر قابلیت‌های متعدد فایل منجر گوگل است. اگر که علاقه‌مند به تجربه‌ی این اپلیکیشن بسیار مفید شدید می‌توانید از این لینک جهت دریافت و نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود اقدام کنید.

[aparat id=”clFVY”]

 

نظر شما در رابطه با استفاده از اپلیکیشن‌های رسمی توسعه داده شده توسط گوگل در اسمارت‌فون‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

من فقط نرم افزار های گوگل را نصب می کنم. ( بجز همراه بانک )

سینا عطایی

برای تلگرام و اینستاگرام چه چاره ای می اندیشید؟! 🙂

Peiman

بزودی نصب میکنم و نظرمو در موردش اعلام میکنم

siavash-t

بدیش انگار اینه که دسترسی روت نداره! راستی دوستان فایل منیجر ایسوس (file manager) رو هم امتحان کنند. برای کارهای عادی مثل کات و کپی پیست خوبه.

سینا عطایی

بله دیگه نرم افزار رسمی گوگل که دسترسی روت نمیده 🙂

siavash-t

منظورم این بود که اگه فقط کارهای عادی باهاش کرد گزینه های بهتری هم تو استور هست. فقط شاید برا کسانی خوب باشه که به اصطلاح کلا با محصولات گوگل حال می کنند.

MORTEZA

همون اول که اومد نصبش کردم
نتونستم تحملس کنم حذفش کردم
فرسنگها با es فاصله داره بخصوص تو بخش طراحی

Melodi1733

سلام.دست رسی به ایران نمیده.
چیکارکنیم؟

siavash-t

تو همین ترنجی فکر کنم تو یه پست درباره نحوه دانلود از پلی استور نوشته بودند. از اون راهها استفاده کن‌ .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)