حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن جدید مایکروسافت انتقال عکس و ویدئو از iOS و Android را سریع‌تر می‌کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، اخبار، مایکروسافت

طبق گزارش‌های اخیر، ممکن است مایکروسافت به زودی برنامه جدیدی را منتشر کند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و ویدئو‌های خود را از iOS یا Android به ویندوز ۱۰ کامپیوتر خود با سرعت بسیاری بیشتری منتقل کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین‌بار وبلاگ ایتالیایی Aggiornamenti این برنامه را بررسی کرد، این ویژگی قرار است به عنوان یک ابزار همراه برای برنامه Photos مایکروسافت عمل کند. اگر چه زمانی که مایکروسافت قصد انتشار آن را دارد هنوز نا‌مشخص است. بر اساس این گزارش، قرار است که این ویژگی در ابتدا در اختیار گروهی از کارمندان مایکروسافت قرار بگیرد. این افراد گروهی از کاربران هستند که برای برنامه‌های آزمایشی نرم‌افزاری‌های مایکروسافت ثبت‌نام کرده‌اند.

لازم به ذکر است که انتقال سریع عکس‌ها و ویدئو‌ها از یک دستگاه تلفن همراه به کامپیوتر تنها بر روی شبکه وای‌فای (WiFi) رخ می‌دهد. با این وجود هنوز مشخص نیست به چه شکلی این برنامه نسبت به One Drive مایکروسافت متفاوت می‌باشد؛ برنامه One Drive به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌های خود را از موبایل به برنامه Photos ویندوز 10 منتقل کنند.

علاوه بر انتقال فایل‌های Media، مایکروسافت نیز در حال آزمایش تعدادی از ویژگی‌هایی است که قصد دارد تا آن‌ها را در طول چند ماه آینده برای برنامه Photos ویندوز ۱۰ معرفی کند. این ویژگی‌ها شامل، Theme‌های جدید، اِفکت‌های (Effect) ویژه، استیکر و Sound track برای همراهی با فایل‌های Media هستند.

در حالی که برنامه One Drive به عنوان یک ابزار پشتیبان طراحی شده است به شما این امکان را می‌دهد که یک کپی از فایل‌های شما در سیستم ابر (Cloud) ذخیره کنید، حال اگر این داده‌ها به هر دلیلی حذف شوند شما آن ها را بطور کلی از دست خواهید داد.

با این وجود به نظر می‌رسد برنامه بعدی Photos شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید یک بک‌آپ (Back up) از عکس‌ها و ویدئو‌های خود بر‌روی کامپیوتر شخصی خودتان داشته باشید. در ادامه باید اضافه کنم که برنامه‌های ‌کاربردی عکس‌ها، در میان ابزار‌هایی هستند که توسط غول‌های نرم افزاری در زمان‌های اخیر به منظور بهبود تجربه کاربری در دستگاه‌های Android و iOS به‌کار می‌روند.

در پایان باید اضافه کرد که آنطور که به نظر می‌رسد تمامی این ویژگی‌ها و یا امکاناتی را که در این خبر راجع به آن‌ها صحبت کردیم در ابتدا در دسترس کارمندان مایکروسافت قرار می‌گیرد.

نظر شما راجع به این خبر چگونه است؟ نظر خود را با ما و سایر دوستان در ترنجی به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

با نرم افزار شریت هم می شه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی