حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) و ال جی جی ۷ (LG G7) ممکن است در ماه ژانویه معرفی شوند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، CES، iOS، اپل، اخبار، ال‌جی، سامسونگ

در حال‌حاضر ال‌جی و سامسونگ سال‌هاست که در نبرد با هر قطعه از بازار گوشی‌های هوشمند فعال هستند و در تلاش‌اند تا بهترین کار خود را انجام دهند. با این وجود، در چند سال اخیر این یک مبارزه یکطرفه بوده است. در حالی که پرچمداران سامسونگ در حال پیشرفت هستند و خودی نشان می‌دهند ال‌جی در مبارزه‌ای دشوار گرفتار شده و سعی می‌کند سامسونگ را شکست دهد و حرفی برای گفتن داشته باشد. این‌ها دقیقا در زمانی اتفاق می‌افتند که سامسونگ به اپل و بهترین فروشندگان ایفون چشم دوخته است. در ادامه با ما همراه باشید.بنظر می‌رسد که این مثلث عشق پرچالش و عجیب، ممکن است دلیلی باشد که ما گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) و ال جی جی ۷ (LG G7) را زودتر از همیشه یعنی در اوایل سال ۲۰۱۸ ببینیم. در حالی که این دو شرکت معمولا پرچمدار‌های خودشان را در اسفند ماه (March) منتشر می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ می‌خواهد دستگاهی را راه اندازی کند که بتواند به سرعت از ایفون ایکس که بطور گسترده‌ای محبوب است، پیشی بگیرد و جلب توجه کند. در عین حال، ال‌جی مطلقا نمی‌خواهد که در گرد و خاک دیگر پرچمداران به این مهمانی برود.

اگر این اطلاعات درست باشد، ما انتظار داریم که این پرچمداران در سال ۲۰۱۸ در مراسم CES یا همان Consumer Electronic Show معرفی شوند. همانطور که می‌دانید این مراسم سالانه نوزدهم دی‌ماه (هفت ژانویه) در لاس‌وگاس برگزار می‌شود. عمده کار این نمایشگاه عرضه نو‌آوری‌ها در زمینه تکنولوژی است. با این وجود این مراسم در چند سال گذشته بر روی گوشی‌های هوشمند بسیار متمرکز نبوده است. اما می‌توان احتمال داد و امیدوار بود که ممکن است بازگشت باشکوه و عظیمی را به صحنه داشته باشد.

حال ایا انتظار داریم که این اتفاق بیافتد؟ گفتنش سخت است. از یک طرف، اگر گلکسی اس ۹ قرار باشد قاتل و رقیب جدی ایفون ایکس (Iphone X) باشد، ما می‌توانیم ببینیم که این شرکت چه عجله‌ای برای راه اندازی آن دارد. از سوی دیگر، ما قبلا دیدیم که وقتی سامسونگ با عجله کاری را انجام می‌دهد ممکن است چه اتفاقاتی پیش‌اید.

با این حال باید دید ایا سامسونگ از اتفاقات گذشته درس گرفته است یا خیر. نظر شما درباره‌ی این خبر چگونه است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa59

خدا کنه تو سال ۲۰۱۸ سونی هم یک خودی نشونده.

Peiman

ال‌جی نباید اشتباه پارسال رو تکرار کنه و با اسنپ ۸۳۵ معرفی کنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرمحمد کوهی