حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 برای اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance)

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سونی

چند روز پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید 8 اکسپریا ایکس زد (Xperia XZ) و مدل S آن ارایه شد. در آن مطلب اشاره شد که به زودی سونی آپدیت اندروید 8 را برای اکسپریا ایکس پرفورمنس نیز ارایه خواهد کرد. امروز خبر انتشار آپدیت اندروید 8 برای پرچمدار نیمه اول سال 2016 سونی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید 8

آپدیت اندروید 8

همانطور که در تصویر بالا می بینید یک آپدیت به حجم 1254 مگابایت برای اکسپریا ایکس پرفورمنس ارایه شده و آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 8 را به این دستگاه می آورد. بهبودهای کلی مورد انتظار را می تواند همان بهبودهای اندروید 8 دانست و هنوز خبری از تغییرات رابط کاربری سونی نیست.

آپدیت مذکور برای هر دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت به مدل های F8131 و F8132 در دسترس است و نگرانی از بابت تفاوت بین این دو مدل نیست. سونی اکسپریا ایکس پرفورمنس با اندروید 6 عرضه شده است، آپدیت اندروید 7.1 را دریافت کرده و حالا نوبت به چشیدن بیسکوییت کاکائویی Oreo است. هر چند این پرچمدار سونی به صورت رسمی در ایران عرضه نشده است اما تعداد اندکی از این دستگاه نیز در بازار ما یافت می شود. شما این دستگاه را دارید؟ اگر آپدیت مذکور را دریافت کردید تجربه کاربری خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil xperai1

ماشالا ترنجی چه سریع پوشش دادید هنوز خود سایت اکسپرین واکنشی نشون نداده ، سرعتعمل سونی تو ارایه آپدیت واقعا جای تحسین داره

mTAAHAAm

آفرین سونی

Sajad

خیلی خوبه. مزیت استفاده از رابط کاربری نزدیک به اندروید خام همین سرعت عمله.

Mortazavi

دلم واسه ایکس خودم تنگ شده

نشد اندروید ۸ رو باهاش تجربه کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)