حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چین درصدد بازگشایی پارکی با محوریت سرگرمی‌های واقعیت مجازی است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اماکن دیدنی، سرگرمی، واقعیت مجازی

زمانی که شما یک هدست (گاهی اوقات هدفن) واقعیت مجازی را بر سر می‌گذارید وارد یک دنیای جذاب دیگری می‌شوید که اغلب اوقات برای شما تجربه‌ی بسیار لذت بخشی به ارمغان آورده و ساعات خوشی را حتی در کنار دوستانتان رقم می‌زند. با توجه به این واقعیات به نظر می‌رسد در چین نیز آن‌ها به دنبال تجربه‌ای متفاوت و فراتر از این‌ها بوده و در حال احداث پارکی با محوریت سرگرمی‌های واقعیت مجازی هستند. با ترنجی همراه شوید.

قرار است در شهر Guizhou چین، پارکی با مساحت 330 هکتار احداث شود که شامل 35 جاذبه به شکل واقعیت مجازی است. این جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی VR، شامل بازی‌های شوتر تا ترن هوایی با همراهی واقعیت مجازی می‌باشد. همچنین تور‌های مجازی با وجود بیگانگان فضایی نیز می‌تواند جذابیت بیشتری برای طرفداران این گونه سرگرمی‌ها به همراه داشته باشد. با توجه به گزارشات منابع، ساخت این پارک هزینه‌ای بالغ بر 1.5 میلیارد دلار را در برداشته است.

مدیر اجرایی این پارک، Chen Jianli در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رویترز اعلام کرد که :

بازگشایی این مرکز تفریحی باعث تغییر کلی روند جذب توریست در Guizhou به عنوان استانی در جنوب غربی چین، خواهد داشت. این تفریحات بسیار خلاقانه بوده، چرا که برای اولین بار و به شکلی متفاوت ارائه خواهد شد.

Image credit – REUTERS/Joseph Campbell

همچین طبق گزارشات، این پارک ممکن است با وجود نام‌های بسیار بزرگی در صنعت فناوری همچون اپل همراه شود. با این که اپل در رابطه با فناوری واقعیت مجازی بسیار مشتاق است اما به نظر نمی‌رسد که این دو قادر به مشارکت در این زمینه با یک دیگر باشند.

بخشی از این مرکز تفریحی در فوریه‌ی سال 2018 معرفی و بازگشایی خواهد شد. چه بخواهیم و چه نخواهیم همچین اتفاقی یک نوآوری بسیار بزرگ و زیباست که باید برای روبه‌رویی با آن منتظر بمانیم.

 

نظر شما در رابطه با فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shima1373

واقعا چین کشور فوق العاده ایه و هر روز در حال پیشرفته من خودم 4 سال پیش با تور چین رفتم پکن انقدر تعدد جاذبه داشت که نمیدونستی تو اون چند روز کجا بری و الانم که میخوان پارک با محوریت سرگرمی‌های واقعیت مجازی :)) طراحی کنن من به شخصه دوس دارم یه بار دیگه با تور لحظه آخری برم چین و این پارک جدیدشونو از نزدیک ببینم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)