حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر رسمی Honor V10 منتشر شد؛ طراحی زیبا با حاشیه‌های بسیار کم

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هواوی

انتظار می‌رود که Honor از جدیدترین اسمارت‌فون پرچمدار خود یعنی V10 در 28 دسامبر پرده برداری کند. این دستگاه ابتدا در چین معرفی شده و سپس در 5 دسامبر طی برنامه معرفی دیگری، در سطح جهانی رونمایی خواهد شد. با ترنجی همراه شوید.

با این‌ که هنوز هیچ‌گونه نسخه‌ی ساخته شده‌ای به شکل رسمی از گوشی هوشمند وجود ندارد، اما ما جزئیات بسیاری در رابطه با مشخصات این دستگاه به علاوه‌ی شکل ظاهری آن، می‌دانیم. به هر حال با توجه به این مسئله که Honor V10 اخیرا در وب‌سایت TENAA لیست شد، از سوی نهاد مقرراتی چین، ما حتی قادر به بررسی دقیق‌تر این گوشی نیستیم.

تصویر منتشر شده‌ی منتصب به Honor V10 این گوشی هوشمند را از تمامی زوایا به نمایش گذاشته و همچنین بعضی از اطلاعات لو رفته در گذشته را تایید می‌کند. برای مثال این گوشی هوشمند از طراحی کم‌حاشیه و دوربین دوگانه در قسمت پشتی آن، بهره می‌برد.

نکته جالب توجه این است که با این که این طراحی از قاب‌های بسیار باریکی برخوردار است،Honor  هنوز هم نخواسته که دکمه‌ی هوم را کنار بگذارد. همچنین در پشت این دستگاه هیچ گونه سنسور اثرانگشتی مشاهده نمی‌شود پس انتظار داریم که این ویژگی در پنل جلویی تعبیه شده باشد.

Honor V10 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن (Full HD+ (2160*1080 و نسبت 18:9 برخوردار بوده اما متاسفانه تصمیم Honor، همچنان بر استفاده از صفحه‌نمایش‌های معمول LCD به جای OLED های جدید است.

از سوی دیگر، این گوشی به پردازنده Kirin 970 به همراه 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز خواهد بود. طراحی دوربین در پشت آن به قرار‌گیری دولنر 20 و 16 مگاپیکسلی خلاصه می شود. همچنین دوربین جلوی این دستگاه نیز یک لنز 13 مگاپیکسلی بوده و تمامی این مجموعه با یک باطری 3650 میلی آمپر ساعتی همراهی می‌شود.

هنوز این مسئله روشن نیست که آیا Honor V10 همانند سری جدید Mate10، به همراه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 8 اوریو، عرضه می‌شود یا خیر. در غیر این صورت انتظار داریم کهHonor  هرچهه سریع‌تر برای محقق ساختن این امر دست به کار شود.

 

نظر شما در رابطه با پرچمدار جدید سری Honor چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

احساس نمیکنین دو تا عکس مطلب هیچ ربطی به هم ندارن؟
V10 هم صفحه 6 اینچ خواهد داشت و دکمه هوم هم نداره
اون عکس مربوط به کانسبت نوا3 هست

Sajad

تقریبا طرح جلو اکثر گوشی های امسال شده همین. البته سال بعد هم همین خواهد بود. کم کم پشت گوشی ها اهمیتش داره بیشتر میشه. فقط دوربینش یکم زیادی برجسته اس.

Peiman

اون دکمه هوم اصلا با طراحی پنل جلو همخوانی نداره . بهتر بود برای رنگ آبی جلو پنل مشکی بود

BENI.chalton

تو چین فقط شیائومی و وان پلاس بقیه برندهای چینی به درد نمیخورن

mTAAHAAm

اصلا زیبا نیست

Mortazavi

احتمالا استفاده از lcd بخاطر پایین تر آوردن هزینه ساخت هست و البته lcd های پرچمداران هواوی کیفیت واقعا خوبی دارند
چقدر از دیدن ترکیب دکمه هوم و حاشیه کم لذت بردم

look87

ئوربین از حدفه بریرون زده به شدت توی ذوق میزنه.
و به لحاظ باتری و صفحه نمایش و قیمت بعیده که بتونه با سری a سامسونگ رقابت کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)