حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار لیستی از دستگاه‌های سامسونگ که اندروید 8 اوریو (Oreo) را دریافت خواهند کرد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

در ادامه شاهد لیستی خواهیم بود که نشان می‌دهد سامسونگ در نظر دارد تا کدام یک از اسمارت‌فون‌های ساخت خود را در نهایت، به زودی به اندروید 8 اوریو مجهز کند. با ترنجی همراه باشید.

موضوعی که وجود دارد این است که بعضی از سازندگان دستگاه‌های اندرویدی ممکن است از سوی سازندگان آن ها فقط 1 تا 2 سال مورد پشتیبانی برای دریافت بروزرسانی‌های جدید قرار بگیرند و بعضی همانند سامسونگ برای راضی نگاه داشتن هر چه بیشتر کاربران و مشتریان همیشگی خود به پشتیبانی بلند مدت از محصولات خود بپردازند. به هر حال خبر خوب برای کاربران سامسونگ این است که طی انتشار مطلبی در وب‌سایت Webio لیستی لو رفته که ادعا می‌شود، فهرستی از دستگاه‌های سامسونگی است که بروزرسانی اندروید 8 اوریو را به زودی دریافت خواهند کرد.

به طور مشخص دستگاه‌هایی همچون گلکسی اس 8، اس 8+ و نوت 8 در این لیست حضور دارند. اما نکته‌ی قابل توجه حضور دستگاه‌های نسبتا قدیمی همچون گلکسی اس 6 در این لیست است. دیگر دستگاه‌های ذکر شده در این فهرست شامل نوت 5، نسخه های 2016 گلکسی A8 و A9 Pro، سری گلکسی C به همراه بعضی تبلت‌های عرضه شده از سوی سامسونگ در سال 2016 است.

مشخص کردن این مورد که این لیست دقیق و یا حتی رسمی می‌باشد، سخت بوده و هنوز هم باید منتظر تاییدیه‌ی رسمی از سوی سامسونگ باشیم. به هر حال اگر شما از کاربران محصولات قدیمی این شرکت هستید ممکن است که در آینده‌ای نزدیک شاهد ارائه اندروید اوریو برای آن باشید.

 

نظر شما چیست؟ آیا انتشار بروزرسانی اندروید اوریو برای همچنین دامنه بزرگی از محصولات منطقی به نظر می‌رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mainuser

من یه A9 Pro 2016 دارم، با اندروید ۶ خریدم. سامسونگ ناگت رو براش منتشر کرد که رابط کاربریش دقیقا مثل اس ۸ و نوت ۸ شده. اگه اندروید ۸ رو هم براش بزنه معرکه میشه.

Mortazavi

سامسونگ واقعا خریداران پروژه صفرشو غافلگیر کرد
یه کار با ارزش که محبوبیتشو افزایش میده

Peiman

اگر این لیست واقعی بشه یعنی سامسونگ ترکونده . لامصب تقریبا به همه گوشی ها میده

Sajad

اگه حقیقت داشته باشه یعنی عملا سامسونگ پشتیبانی رو به سه سال افزایش داده که این خیلی عالیه.

mTAAHAAm

این که خیلی خوبه

Mehrdad77

J7 2016???
واس ایرانیا هنوز اندروید هفت نیومده حتما یه سال دیگه هشت میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)