حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسمارت‌فون OnePlus 5 یک بروزرسانی بتا از اندروید اوریو دریافت کرد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | Android، اخبار، وان‌پلاس

طی ماه‌های پیش OnePlus قول داده بود که اندروید 8 اوریو را برای دستگاه‌های OnePlus 3 وOnePlus 3T ارائه کند. این کمپانی اخیرا به وعده‌های قول عمل کرده و بروزرسانی اندروید Oreo را برای دستگاه‌های ذکر شده عرضه کرد. همچنین گوشی OnePlus 5 دستگاه بعدی خواهد بود که این بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. با این که ممکن است تولید این دستگاه به زودی متوقف شود، این کمپانی به پشتیانی نرم افزاری آن ادامه خواهد داد. این کمپانی در اقدامی، برنامه‌ی جدیدی برای انتشار بتای اندروید اوریو این دستگاه را معرفی کرد. با ترنجی همراه شوید.

این برنامه که با نام The OxygenOS Open Beta معرفی شد به کاربران اجازه‌ی یک تجربه‌ی سریع و کوتاه از بروزرسانی عمده‌ی پلتفرم اندروید در آینده را می‌دهد. این بروزرسانی firmware همچنین قابلیت‌های جدیدی متعددی همانند قابلیت تصویر در تصویر، طراحی جدید برای صفحه‌ی تنظیمات سریع، برنامه‌های موازی و … را در بر می‌گیرد. همچنین این بروزرسانی شامل وصله‌ی امنیتی ماه اکتبر نیز برای این دستگاه می‌باشد.

لانچر OnePlus 5 هم از طراحی‌های جدیدی در رابطه با بخش‌هایی همچون اطلاعیه‌های نقطه‌ای (notification dots)، شکل جدید پوشه‌های اپلیکیشن‌ها و بارگذاری مستقیم تصاویر بر روی Shots بهره خواهد برد.

کاربرانی که علاقه به دریافت و نصب این بروزرسانی دارند می‌توانند با ورود به سایت رسمی OnePlus و مراجعه به بخش مورد نظر از طریق این لینک، نسبت به دریافت فایل آن اقدام کنند. در همین قسمت است که می‌توانید دستورالعمل‌های مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی رام اندروید اوریو را بیابید.

 

نظر شما در رابطه با این بروزرسانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

واقعا کیفیت و پشتیبانی پرچمداران وان پلاس در مقابل قیمتشون یه نقطه عطف تو اسمارت فونهای لوکسه
حیف که توزیع و تبلیغ گسترده نمیشن وگرنه شاید خیلی زود جای غول های این وادی رو می گرفت

mTAAHAAm

عجیب ترین برنده

aliahmadi61

یک ماهه این گوشی خریدم خیلی ازش راضی هستم اپدیت بتا پایداری نسبتا خوبی داره
فکرمیکنم این برند جای زیادی برای رشد داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)