حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت نشانه گذاری توئیت‌های مورد علاقه در توئیتر وارد مرحله تست شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

توئیتر از چندی پیش در حال کار بر روی یک قابلیت جدید بود که بر اساس آن کاربران قادرند تا توئیت‌های منتشر شده در تایم‌لاین خود را که به آن‌ها علاقه‌مند هستند، ذخیره کرده و در آینده به سراغ آن‌ها بروند. این شرکت از ماه گذشته در حال بررسی و توسعه این قابلیت بوده و در حال حاضر در آخرین مراحل آزمایش آن است. با ترنجی همراه باشید.

توئیتر از این قابلیت به عنوان Bookmarks یاد کرده که خب، بسیار قابل پیش‌بینی و مناسب است. تا قبل از این تنها راهی که کاربران می‌توانستند با استفاده از آن یک توئیت را برای استفاده‌های بعدی خود ذخیره کنند “لایک” کردن آن با کلیک بر روی آیکون قلب کنار هر توئیت، بود. انجام این امر نیاز کاربران را در رابطه با ذخیره یک توئیت مرتفع می‌ساخت اما مشکلی که وجود داشت پس از لایک هر توئیت توسط هر کاربر، به کاربری که آن توئیت بخصوص را منتشر کرده بود اطلاع داده می‌شد، در صورتی که شاید شما مایل به رخ دادن این موضوع نبوده باشید.

تایید ساخت این قابلیت ابتدا از سوی Tina Koyama، کارمند بخش طراحی محصولات توئیتر صورت گرفت. Tina نشان داد که چگونه توئیتر دیدگاه متفاوتی در این رابطه داشته و از زاویه‌ی دیگری به نحوه‌ی کارکرد آن می‌نگرد. همچنین وظیفه‌ی بررسی و تست نسخه‌های مختلف ارائه شده از این ویژگی بر عهده‌ی او بوده است تا تشخیص دهد کدام یک ارجعیت بیشتری دارد نسبت به بقیه دارد.

گزارشات نشان می‌دهد که قابلیت نشانه گذاری توئیت‌ها در نسخه‌ی موبایل این سرویس، در یک منوی تعبیه شده در گوشه‌ی پایین سمت راست توئیت ها قرار داشته و در نسخه‌ی تحت وب آن با استفاده از یک منوی کشویی در گوشه‌ی سمت راست بالایی هر توئیت در دسترس خواهد بود. همچنین این قابلیت در هنگام ارسال پیام‌هایی در بخش Direct Message و در زمان ساخت یک Moment، در اختیار کاربران نیز خواهد بود.

کاربرانی که از این قابلیت استفاده می‌کنند در آینده برای دسترسی به توئیت‌های نشانه‌گذاری شده‌ی خود می‌توانند از طریق صفحه‌ی حساب کاربری توئیتر خود اقدام کنند.

نکته‌ی قابل ذکر دیگر این است که همچنان باید منتظر تایید تاریخ در دسترس قرار گرفتن نهایی این قابلیت از سوی توئیتر برای تمامی کاربران این سرویس، باشیم.

 

نظر شما در رابطه با اضافه شدن امکانات اخیر به این سرویس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

کاربردیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)