حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از این پس در فیس‌بوک مسنجر می‌توانید تصاویری با کیفیت 4K ارسال کنید

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، iOS، اخبار، ترنج‌اپ، شبکه‌های اجتماعی

طبق اعلام اخیر فیس‌بوک از این پس تمامی کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان این شرکت در هر دو پلتفرم اندروید و IOS قادر به ارسال و دریافت تصاویر کیفیت بالای 4K با یک‌دیگر خواهند بود. اولین موج از کابرانی که قادر به استفاده از این قابلیت جدید در فیس‌بوک مسنجر هستند، کاربران واقع در کشور‌های ایالات متحده، کانادا، فرانسه، استرالیا، انگلستان، سنگاپور، هنگ‌کنگ، ژاپن و کره‌ی جنوبی خواهند بود. با ترنجی همراه باشید.

پیاده سازی این موضوع قطعا تاثیر بسیار مثبتی در تجربه‌ی کاربران این سرویس خواهد داشت همچنین فیس‌بوک اضافه کرد که پذیرش این موضوع برای پشتیبانی از این قابلیت نتیجه‌ی درخواست‌های متعدد کاربران این سرویس بوده است.

ما شاهد آن بودیم که کاربران خواستار ارسال و دریافت عکس‌های با کیفیت بسیار بالا با استفاده از فیس بوک‌مسنجر هستند و همچنین متوجه آن شدیم که کاربران این سرویس در هر ماه بیش از 17 میلیون پیام تصویری برای یکدیگر ارسال می‌کنند که در نتیجه ما گفتگو‌های شما را توانمند‌تر، واضح‌تر و بهتر از همیشه ساختیم.

قبلا فیس‌بوک مسنجر برای پیشگیری از وقوع مشکلات شبکه‌ و پهنای باند، رزولوشن تصاویر ارسالی از سوی کاربران را به طور خودکار به K2 کاهش می‌داد. همچنین این کمپانی ذکر این نکته را لازم دانست که پیام‌های حاوی تصاویر 4K از این پس به آن دلیل که بدون کاهش رزولوشن اتفاق می‌افتد، زمان بیشتری برای ارسال نیاز داشته و کابران باید برای انجام این مورد کمی بیشتر از قبل صبر کنند.

کاربران این اپلیکیشن برای استفاده از این ویژگی جدید تنها باید در جهت بروزرسانی آن اقدام کرده و پس از آن، درست همانند قبل به ارسال پیام‌های تصویری روزانه‌ی خود بپردازند.

همان‌طور که گفته شد کاربران واقع در کشور های ایالات متحده، کانادا، فرانسه، استرالیا، انگلستان، سنگاپور، هنگ‌کنگ، ژاپن و کره‌ی جنوبی از اولین گروه آن‌ها بوده که قادر به استفاده از قابلیت هستند. به غیر از کاربران مناطق یاد شده، دیگران نیز در هفته‌های آینده شاهد فعال شدن این قابلیت در منطقه‌ی محل زندگی خود خواهند بود.

 

آیا شما از کاربران این سرویس شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چه فایده که ما نمی تونیم استفاده کنیم

mTAAHAAm

چرا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)