حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل iOS 11.1 را منتشر کرد؛ اضافه شدن اموجی‌های جدید و رفع باگ وای فای

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | iOS، اپل، خبر فوری

اپل در حال انتشار اولین بروز رسانی بزرگ برای iOS 11 است که از انتشار آن یک ماه می‌گذرد. اپل امروز iOS 11.1 را برای تمامی دستگاه‌های سازگار با این نسخه منتشر کرد. این بروز رسانی ترجیحا یک بروزرسانی افزایشی است، بنابراین کاربران نباید انتظار اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی را داشته باشند. برخی از پچ‌های مهم امنیتی نیز در این بروز رسانی وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

iOS 11.1 تنها بروز رسانی نرم افزاری نیست که اپل امروز منتشر کرده است. این شرکت WatchOS 4.1 را نیز منتشر کرده. این بروز رسانی Apple Watch Series 3 را قادر به پشتیبانی از LTE می‌سازد تا قادر به پخش موسیقی روی خود ساعت شود.

بروز رسانی که اپل امروز برای دستگاه‌های iOS خود منتشر کرده است، بیش از 70 اموجی جدید را به آن اضافه می‌کند. همچنین باعث رفع برخی باگ‌ها و تغییرات جزئی نیز می‌شود. قابلیت 3D Touch برای باز کردن app switcher با فشار دادن در سمت چپ صفحه نماییش، دوباره به iOS برگشته است. گزینه‌ای که اپل آن را در iOS 11 حذف کرده بود.

همچنین iOS 11.1 آسیب پذیری Wi-Fi Krack را رفع کرده است. این آسیب پذیری تقریبا بر روی هر دستگاه فعالی که از Wi-Fi استفاده می‌کند اثر می گذارد که دلیل آن نقص در استاندارد رمزگذاری Wi-Fi Protected Access 2 یا به اختصار WPA2 برای ترافیک شبکه‌های Wi-Fi می‌باشد. هکرها می‌توانند با استفاده از این آسیب پذیری، جهت خواندن و سرقت اطلاعات در شبکه Wi-Fi استفاده کنند.

در حال حاضر اپل iOS 11.1 را برای تمامی دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند در سراسر جهان منتشر کرده است. کاربران می‌توانند این بروز رسانی را هم اکنون به صورت OTA دریافت کنند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

اپل همین سرعت بروز رسانیش خوبه. واقعا کمبودش تو دنیای اندروید حس میشه.

Peiman

و خوبیش اینه که برای همه دستگاه ها همزمان منتشر میشه

ahmad

درسته هنگام رلیز ios 11 باگهایی داشت ولی اپل سریعا همشونو برطرف میکنه و این خیلی خوبه

Alionel

من عاپدیت کردم و واقعا بهتر شده…
قسمته اسستیو تاچ هم یه سری ویژگیه جدید گرفته… 🙂

Peiman

باگ ماشین حساب رفع شده؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98