حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی بدون حاشیه وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T) در رندر تبلیغاتی دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس را می توان برند خاص از مجموعه BBK Technology دانست، یک شرکت خصوصی چینی که سهم بزرگی از بازار این کشور و بازارهای در حال توسعه را دارد. وان پلاس از ابتدا متولد شد قاتل پرچمدارها باشد و تمام سعی خود را در این زمینه انجام داد. وان پلاس 5 (Oneplus 5) دستگاهی است که دیگر از نظر قیمتی به شکل شگفت انگیزی ارزان نیست اما در بازاری که پرچمدارهای هزار دلار خودنمایی می کنند مسلما نصف قیمت آن ها می تواند خیلی وسوسه کننده باشد، اینطور نیست؟ اگر از آن دسته کاربران هستید که خیلی برند محور نیستند و دوست دارند با گوشی خود کمی کلنجار بروند تا با آن کنار بیایند، این مطلب را از دست ندهید، وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T) دستگاهی خواهد بود که به زودی علاقه خاصی به آن پیدا می کنید و اینجا شایعات مربوط به آن را بررسی می کنیم.

تصویری که برای عنوان مطلب مشاهده می کنید در توییت ایوان بلاس یا همان اکانت توییتری evLeaks منتشر شده است و به وضوح یک دستگاه از وان پلاس را با شعار مخصوص این شرکت نشان می دهد، دستگاهی که تا کنون به صورت رسمی دیده نشده و سرنخی برای دستگاه آتی این شرکت چینی است.

وان پلاس سال گذشته نشان داده که این شرکت نیز مایل از بازه ارایه پرچمدار خود را 6 ماهه کند. پرچمداران اندرویدی هر کدام به نحوی این سیستم را پیش گرفته اند، حال یا با معرفی دستگاهی در خانواده دیگر یا با معرفی دستگاهی که به روز کننده پرچمدار اصلی است. وان پلاس از پسوند “تی” (T) برای تمایز دادن بین این دو دستگاه استفاده می کند و سال گذشته چنین راهبردی را با وان پلاس 3 پیاده کرد. حالا و با توجه به شایعات باید منتظر وان پلاس 5 تی (Onelus 5T) یعنی به روز کننده وان پلاس باشیم.

سال گذشته تفاوت بین وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی آنقدر کم بود که گاهی اینطور القا می کرد که وان پلاس می خواد یک دستگاه را برای باگ های دستگاه قبلی عرضه کند اما امسال اوضاع متفاوت است. وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T) یک تغییر بزرگ به اسم نمایشگر بدون حاشیه خواهد داشت که البته خیلی بدون حاشیه نیست! همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید اما حاشیه ها کاسته شده اند. در حقیقت برای داشتن دید بهتر نسبت به تفاوت های وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی احتمالی بد نیست مطلب زیر را از ترنجی بخوانید:

وان پلاس 5 (OnePlus 5) در مقابل وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T): پنج تفاوتی که انتظار داریم ایجاد شود

همچنین در ترنجی خواندیم که BBK Electronics در تلاشی عجیب طراحی کاملا مشترک بین دو پرچمدار دو شرکت تابعه خود یعنی اوپو و وان پلاس را ارایه خواهد کرد. به صورت کلی می توان گفت تمام شرکت ها در حال به روزرسانی خود به ترندهای طراحی روز هستند و این موضوع به سود مشتری است.

فکر می کنید با ایجاد چنین تغییری در طراحی، چقدر در قیمت دستگاه تفاوت ایجاد شود؟ آیا وان پلاس هنوز واقعا به صرفه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نکته ای که در مورد این تصویر میشه بهش اشاره کرد اینه که گوشه های صفحه تقریبا تیز اند و با گوشه های موبایل همخونی ندارند. بر خلاف همه شرکتا

ahmad

جلوش خوشگل بنظر میاد

Mortazavi

تیتر مطلب کشته منو

طراحی بدون حاشیه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)