حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ دوباره دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند روز پیش در ترنجی درباره حسگر اثرانگشت گلکسی اس 9 که احتمالا با شکل عجیبی زیر نمایشگر قرار بگیرد، خبری خواندیم. این پتنت در سازمان ثبت پتنت کره جنوبی، KIPRIS دیده شده بود و حالا یک پتنت دیگر مرتبط با همان موضوع در همین موسسه ثبت شده که جالب توجه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ برای گلکسی اس 9 یا شاید هم گلکسی نوت 9 داشته باشیم.

حسگر اثرانگشت گلکسی نوت 9

حسگر اثرانگشت گلکسی نوت 9

همانطور که در تصویر بالا می بینید، سامسونگ پتنتی برای قرار دادن یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر ثبت کرده است. به صورت مشخص نمی توان گفت در سر سامسونگ چه راهبردی برای عملی کردن این رویا می گذرد اما مسلما واضح است که این پتنت با پتنت عجیب و غریب قبلی که بخشی از نمایشگر را برای قرار گرفتن اثرانگشت در می آورد، متفاوت است. در حقیقت این راه حل برای قرار دادن حسگر اثرانگشت به صورت یک پارچه با نمایشگر بوده که در محلی بسیار خوشدست نیز در نظر گرفته شده است.

برخی کارشناسان معتقدند که سامسونگ این فناوری را به گلکسی اس 9 خواهد رساند و این دستگاه را با فاکتور فروش محبوبی وارد بازار می کند اما برخی می گویند شاید باید یک سال دیگر و تا ارایه گلکسی نوت 9 صبر کرد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر می تواند راه خوبی برای سرمایه گذاری و تصاحب راه حل امنیتی برای دستگاه های آینده باشد یا تشخیص چهره 3 بعدی با اقبال بهتری مواجه می شود؟ ما در ابتدای یک دوراهی برای تغییر قرار داریم و یکی از کاریزماتیک ترین شرکت های فعال در این زمینه، یعنی اپل تصمیم خود را تا حدودی گرفته است!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بهتون قول میدم به اس9 نرسه ولی نوت 9 محتمله

Sajad

اگه بتونه به اس ۹ برسونه فروش فوق العاده ای میکنه

Peiman

امیدوارم به اس ۹ برسه. خیلی عالی میشه .

Peiman

فقط یه چیزی که ذهنمو به خودش مشغول کرد این اعداد بودند . کسی می دونه یعنی چی؟؟؟

ahmad

قسمتهای گوشی رو شماره گذاری کردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)