حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل با عرضه بروزرسانی جدیدی ، قابلیت Pinch To Zoom یوتیوب را به پیکسل 2 اضافه کرد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، گوگل

بازار نمایشگرهای بدون حاشیه [بخوانید کم حاشیه] در سال 2017 داغ داغ است. تقریبا هر شرکت مطرحی برای آن‌که نشان دهد در خلاف جهت جریان آب شنا نمی‌کند و با تغییرات همسو شده است ، حداقل یک تلفن کم حاشیه به بازار عرضه کرده است. گوگل نیز به تازگی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را معرفی و به بازار عرضه کرده است که از نمایشگری با نسبت 18:9 با پنلی کم حاشیه بهره می‌برند.

درست است که نمایشگرهای 18:9 واقعا زیبا هستند و در پنل جلویی نیز فضای کمی را اشغال می‌کنند اما اشکالات آن‌ها نیز کم نیستند. یکی از این مشکلات ، عدم تطبیق کامل یک ویدیو یا یک برنامه خاص با نمایشگر است. برای مثال در دو طرف نمایشگر ، قسمتی به صورت مشکی باقی می‌ماند و نمی‌توان فیلم را با دیسپلی به صورت کامل هماهنگ کرد.

گوگل برای رفع این مشکل ، قابلیت Pinch To Zoom را در پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال فعال کرده است. این قابلیت به این شکل است که یک کاربر با بروزرسانی به آخرین نسخه یوتیوب و آخرین فریمور عرضه شده برای گوگل پیکسل 2 ، می‌تواند از قابلیتی با نام Pinch To Zoom بهره ببرد.

این قابلیت به این شکل است که با زوم کردن و یا فعال کردن گزینه تمام صفحه ، ویدیو به صورت کامل با نمایشگر تلفن هوشمند شما هماهنگ می‌شود و مشکلات قبلی را نخواهید داشت. ممکن است این ویژگی به زودی به تلفن‌های دیگر که از این نسبت خاص نمایشگر 18:9 بهره می‌برند [بخوانید رنج می‌برند!] نیز فعال شود. باید منتظر باشیم و بیینیم که گوگل با دیگر شرکت‌ها در این رابطه تعامل خواهد کرد یا خیر.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تقریبا مثل سامسونگ

ahmad

اینو همین الان سامسونگ و الجی دارن گوگل تو این مورد عقب مونده

Sajad

گوگل تو این چند سال خیلی چیزارو از سامسونگ کپی کرده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com