حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اسرارآمیزی از شرکت اچ‌تی‌سی: HTC 2Q4D200 در TENAA مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، اسمارت‌فون

تا به امروز اطلاعات زیادی از گوشی HTC U11 Plus منتشر شده، بنچ‌مارکی هم به همراه تصاویر مفهومی نشت کرده که مشخصات این گوشی را در اختیار ما قرار داده. در طرف دیگر اچ‌تی‌سی یو 11 لایف قرار است که در ماه نوامبر معرفی شود. اما هیچکدام از این دو گوشی شباهتی با HTC 2Q4D200 ندارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد این نسخه یکی دیگر از پرچمداران اچ‌تی‌سی U11 است. برخلاف نسخه پلاس این گوشی از  نسبت استاندارد 16:9 بهره می‌برد و دارای نمایشگری با اندازه 5.5 اینچ با وضوح 2560 در 1440 پیکسل از نوع IPS است که کاملا مانند نسخه اصلی گوشی می‌باشد.

از سوی دیگر این گوشی برخلاف دیگر پرچمداران این شرکت دارای حسگر اثرانگشتی در پشت گوشی است که در یکی از شایعات نسخه پلاس هم اینگونه ذکر شده بود. 2Q4D200 ضخامت زیادی دارد و ابعاد آن 153.99 در 75.99 در 9.2 میلی متر ثبت شده و وزن آن هم 170 گرم است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 3830 میلی آمپر در ساعت بوده و توسط کاربر قابل تعویض نیست.

این اطلاعات شباهتی با نسخه پلاس ندارد ولی بسیار شبیه به اچ‌تی‌سی یو 11 می‌باشد و باتری آن افزایش یافته که باعث ضخامت بیشتری شده است. مشخصات دیگری که در TENAA ثبت شده شامل پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.9 گیگاهرتز برای نسخه رم 4 گیگابایتی و فرکانس 2.36 گیگاهرتز برای نسخه رم 6 گیگابایتی است که بسیار عجیب به نظر می‌رسد. نمی‌شود پردازنده این دو گوشی را حدس زد زیرا که حتی اسنپدراگون 835 را هم می‌توان به فرکانس پایین تر محدود کرد. TENAA دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی را هم به همراه پشتیبانی از حافظه جانبی در لیست خود ثبت کرده است.

گوشی 2Q4D200 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است که با نسخه اصلی و پلاس در دوربین جلو تفاوت دارد زیرا که آن‌ها 16 مگاپیکسل هستند. آخرین ویژگی این گوشی اندروید اولیه اوریو 8.0 است.

نظر شما درمورد محصولات آینده شرکت اچ‌تی‌سی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اچ تی سی جان دقیقا داری چیکار میکنی و چی تو سرته؟

Peiman

HTC u 11 plus mini

?????

Peiman

ضخامتش واقعا زیاد یه چیزی در حد کامپکت سونی

ahmad

ای ضخامت با این اندازهزیاد به چشم نمیاد

Sadeghh

این ضخامت تو گوشی های htc معمولا به خاطر قوس پشت گوشی هستش و خیلی احساس نمیشه ولی گوشی کامپکت سونی یه دست ضخیمه که خیلی جالب نیست

Sajad

اچ تی سی خودشم گیج کرده با این کاراش. چه برسه به طرفداراش ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور