حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند جدیدی از شیائومی در TENAA دیده شد که احتمالا ردمی نوت 5 (Redmi Note 5) خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

دو دستگاه ناشناخته جدید از شرکت شیائومی در وب سایت صدور گواهینامه ارتباطات چین (TENAA) ظاهر شده که MET7 و MEE7 نام دارند. این دستگاه‌ها احتمالا نسل جدید تلفن‌های هوشمند سری ردمی این شرکت خواهند بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات هردو دستگاه تقریبا شبیه به هم می‌باشد و همچنین پنل عریض با نسبت 18 به 9 در آن‌ها قرار گرفته است که باعث شده تا این محصول شبیه به تصاویر مفهومی گذشته ردمی نوت 5 باشد. در گذشته درمورد مشخصات نسل جدید میان‌رده‌های شرکت شیائومی اطلاعاتی منتشر شده بود که دوربین دوگانه را تایید کرده بوده اما در لیست جدید تنها یک دوربین در بالای حسگر اثرانگشت قرار دارد و همچنین فلش در میان آن‌ها قرار گرفته است.

منابع گذشته اشاره به صفحه نمایش 5.5 اینچی داشتند ولی TENAA صحبت از یک صفحه نمایش بزرگ 5.9 اینچی کرده است که احتمال دارد نسخه پرو یا پلاس باشد اما قطعا از سری نوت 5A نخواهد بود زیرا که در گذشته معرفی شده‌اند. مشخصات تلفن‌های جدید نام‌گذاری را بسیار سخت کرده است و شاید اصلا سری جدید از محصولات این شرکت در راه باشد.

در اطلاعات اولیه گوشی MEE7 و MET7 گفته شده که اندازه این گوشی‌ها 185.5 در 75.45 در 8.05 میلی متر می‌باشد و وزنشان 19.5 گرم است. نمایشگر این دو موبایل 5.99 اینچ با نسبت ابعاد 18 به 9 و وضوح 2160 در 1080 پیکسل است. این گوشی اگرچه عریض باشد ولی شبیه به محصول محبوب این شرکت یعنی MI Mix نیست و در اطراف صفحه حاشیه بیشتری وجود دارد. باتری این محصول دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر در ساعت است و در رنگ‌های سیاه، طلایی، رز گلد، آبی، قرمز، صورتی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود.

در TENAA فقط سخن از پردازنده هشته هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز شده که ما احتمال می‌دهیم مدیاتک هلیو پی25 یا کوالکام اسنپدراگون 630 باشد، البته احتمال اسنپدراگون 660 هم وجود دارد. باقی اطلاعات این گوشی هم به شرح زیر است.

دوربین 12 مگاپیکسلی با فلش دوتایی در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از دو سیم با درگاه دوم ترکیبی با حافظه میکرو اس دی و سیم کارت‌ها هم از شبکه 4جی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین سنسور مادون قرمز در این گوشی وجود دارد و سیستم عامل آن اندروید 7.1.2 با رابط کاربری MIUI 9 خواهد بود.

نظر شما درمورد دو محصول جدید شرکت شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور