حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 8 (Galaxy S8)، گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) و جی 7 پرو (J7 Pro)، بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر را دریافت کرده‌اند!

گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8)، که دو پرچمدار اخیر سری S سامسونگ هستند، اخیرا یک بروزرسانی امنیتی جدید را دریافت کرده‌اند که تغییرات جدید را برای آن‌ها به همراه دارد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که گفته شد، گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8)، که دو پرچمدار اخیر سری S سامسونگ هستند، اخیرا یک بروزرسانی امنیتی جدید را دریافت کرده‌اند که تغییرات جدید را برای آن‌ها به همراه دارد، نسخه سفت‌افزاری آپدیت عرضه شده برای این دو گوشی هوشمند به ترتیب G950FXXU1AQI9 و G955FXXU1AQI9 خواهد بود، همچنین این بروزرسانی حجمی در حدود 500 مگابایت نیز خواهد داشت و کاربران اکنون می‌تواند در صورت دریافت این بروزرسانی به نصب آن بپردازند.

این بروزرسانی‌های عرضه شده برای گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8)، همانطور که انتظار می‌رفت شامل بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر است. دیگر تغییراتی که این بروزرسانی با خود به همراه دارد، بهبودهایی کلی در پایداری دستگاه و سیستم عامل و همچنین تغییراتی در لانچر سامسونگ دکس (Samsung Dex) خواهد بود. البته این بروزرسانی در حال حاضر مختص کاربران اروپایی خواهد بود و به احتمال زیاد در آینده در دسترس کاربران سایر نقاط جهان قرار خواهد گرفت.

بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر

در همین حال شرکت سامسونگ، بروزرسانی امنیتی ماه اکتبر را نیز برای گوشی هوشمند جی 7 پرو (J7 Pro) عرضه کرده است و نسخه سفت‌افزاری این بروزرسانی نیز J730GMUBU2AQJ2 خواهد بود. در حال حاضر این بروزرسانی تنها برای کاربران کشور مکزیک عرضه شده و به زودی سایر کاربران در دیگر نقاط جهان خواهند توانست این بروزرسانی را دریافت کنند.

بر خلاف گذشته که شرکت سامسونگ اسم خوبی در عرضه بروزرسانی‌های مختلف، علی‌الخصوص بروزرسانی‌های امنیتی نداشت، اما اکنون این شرکت به یکی از برترین ارائه دهندگان بروزرسانی‌های مختلف که بروزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی جزوی از آن تلقی می‌شود، تبدیل شده است. همواره سری مختلف گوشی‌های سامسونگ در چندین سال اخیر توسط بخش پشتیبانی این شرکت بروزرسانی‌های مختلفی را دریافت کرده‌اند.

امروزه عرضه بروزرسانی‌های امنیتی امروزه برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد و حتی این اهمیت نسبتا به گذشته بسیار بیشتر شده است، بنابراین خریداران معمولا محصولاتی را ترجیح می‌دهند که از لحاظ عرضه بروزرسانی‌های مختلف، سریع‌تر از بقیه عمل نمایند،

البته این خود فاکتور و معیاری جزئی است و معیارهایی حتی مهم‌تر از این نیز وجود دارد اما قطعا قدرت پشتیبانی نرم‌افزاری یک شرکت از مواردی است کاربران بر روی آن حساسیت نسبتا زیادی دارند. البته نباید از سامسونگ به اندازه شرکتی همچون گوگل انتظارات زیادی داشت که بیشتر و سریع‌تر از دیگران دست به عرضه بروزرسانی‌های مختلف بزند اما باز هم این شرکت به اندازه خود بسیار عالی عمل کرده است و به همین دلیل می‌توان گفت که کاربران خود را تا کنون راضی نگه داشته است.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا در حال حاضر از گوشی‌های هوشمندی همچون گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) یا جی 7 پرو (J7 Pro) استفاده می‌کنید؟ آیا از تغییرات صورت گرفته در آپدیت‌های پیشین راضی هستید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من که چیزی دریافت نکردم

Peiman

عجله نکن . بزودی برای تو هم میاد.

ahmad

خیلی عجله دارم دست خودم نیس خخخ

Peiman

????
آخه قابلیت خاصی اضافه نشده . فقط یه اپدیت امنیتی

ahmad

مهم قابلیت نیس امنیت خودش مهمه

Yas

اس٨پلاس دوباره شد ٢٩٠٠ حدود٣تومن !!

ahmad

از مزایای رجیستری و دلار هست???

Mr.MJ

این آپدیت رو من چند روز پیش گرفتم!!!

ahmad

چند روز میش یه اپدیت اومد ولی با این فرق داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان