حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توسعه دهندگان اپل چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 11.1 و WatchOS 4.1 را دریافت کردند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، اخبار، ترنجی

کمپانی اپل امروز چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 11.1 و WatchOS 4.1 را برای توسعه دهندگان iOS منتشر کرد و نسخه‌ی بتای عمومی نیز احتمالا به زودی در دسترس کاربران iOS قرار خواهد گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 11.1 قابلیت سوئیچ برنامه‌های چندرسانه‌ای به صورت 3D Touch که در نسخه‌های بتای قبلی حذف شده بود دوباره فعال گردیده است. همچنین این بروزرسانی شامل صدها ایموجی جدید از Unicode همراه با رفع باگ‌های موجود در iOS 11.0.3 و همچنین بهبود عملکرد دستگاه‌های آیفون می‌باشد. شماره‌ی ساخت چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 11.1 برای توسعه دهندگان این کمپانی 15B92 و شماره ساخت چهارمین نسخه‌ی بتای WatchOS 4.1 برای توسعه دهندگان 15R846 می‌باشد.

در بروزرسانی اخیر، برنامه‌ی Apple Music دارای قابلیت ساعت شماری و همراه با امکان پخش شبکه‌های رادیویی از جمله Beats1 و over LTE می‌باشد. اگر شما نیز یکی از توسعه دهندگان این کمپانی هستید می توانید با مراجعه به مسیر:

Settings > General > Software Update

سیستم عامل خود را بروزرسانی نمایید. آخرین نسخه‌ی بتای iOS 11.1 تنها چهار روز پس از انتشار سومین نسخه‌ی بتا ارائه شده است و باید تا تاریخ 3 نوامبر سال جاری، همزمان با عرضه‌ی آیفون X به طور رسمی برای تمامی دستگاه‌های این کمپانی منتشر گردد.

 

به نظر شما آیا در این نسخه از سیستم عامل iOS مسئله‌ی میزان مصرف بالای باتری برطرف خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چرا همش قابلیاتهای الکی میاره یکم به سرعت سیستم فکر کنه که تو ای او اس ۱۱ پس رفت کرده

Sajad

معمولا افزایش سرعت چیزیه که بهش اشاره نمیشه. البته ممکنه از نظر اپل این سرعت مقبول و کافی باشه یا نهایت سعی خودشو کرده باشه و نتیجه بهتری نگرفته باشه.

ahmad

قطعا نهایت سعی اپل اینقدر نیس میتونه بهترش کنه تا یکم پیش که تو صدر سریعترین بود مگه تیلی زور میزد صدر بمونه ولی حس میکنم امسال کم کاری کرده

Peiman

امسال واقعا کم کاری کرده . منم موافقم. اون از سرعتش ک از نهایت قدرت پردازنده استفاده نکرده و اینم از باگ های وحشتناک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h