حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 5 (Redmi Note 5) با اسنپدراگون 617 در گیک‌بنچ رویت شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

در هفته‌ی گذشته شاهد تصاویر جدید از شیائومی ردمی نوت 5 بوده‌ایم که در آن به وضوح دوربین دوگانه مشخص بود و اما امروز بنچ‌مارک این گوشی منتشر شد که مدل پردازنده ردمی نوت 5 را نیز در اختیار ما قرار داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی در این گوشی سنگ تمام گذاشته است زیرا که در کنار دوربین دوگانه قرار است صفحه نمایش عریض با نسبت ابعاد 18:9 نیز در ردمی نوت 5 قرار گیرد. بهتر از آن شایعاتی درمورد اسنپدراگون 660 در این گوشی منتشر شده بود که این پردازنده را نسخه ارزان قیمت پرچمدار فعلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 می‌دانند.

خب گیک‌بنچ 4 امروز شایعه پردازنده را رد کرده است زیرا که نام Qualcomm MSM8952 در آن نوشته شده که همان اسنپدراگون 617 می‌باشد و این پردازنده با هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس پایین تولید شده که به پای هشت هسته کریو نمی‌رسد. ولی هنوز هم امید وجود دارد زیرا که احتمال دارد این برنامه مدل پردازنده را اشتباه زده باشد. امتیاز کسب شده توسط ردمی نوت 5 در مقابل Moto G4 که با اسنپدراگون 617 تولید شده به طور قابل توجهی در آزمون تک هسته‌ای بالاتر است.

البته امتیاز ردمی نوت 5 کمی نزدیک به گوشی Vivo X9 Plus می‌باشد که این گوشی هم از اسنپدراگون 617 بهره برده است. ولی طبق داده‌ها ما انتظار داریم این مدل از اسنپدراگون 653 استفاده کند. بنابراین هنوز امیدی به این گوشی وجود دارد و احتمالا گیک‌بنچ اشتباه کرده زیرا که 3 گیگابایت رم هم اصلا ایده آل به نظر نمی‌رسد. اما قیمت این گوشی بسیار مناسب است و قرار است مدل پایه آن با قیمت 130 یورو، 150 دلار و 999 CNY عرضه شود که برای یک گوشی با صفحه 5.5 اینچی، دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی به همراه باتری 4000 میلی آمپر در ساعت بسیار مناسب خواهد بود.

نظر شما درمورد گوشی‌های آینده سری ردمی شرکت شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
abolfazlbt

امید وارم از sd636 استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور