حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحویل پیش خرید گوگل پیکسل 2 (Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) آغاز شده است!

امسال گوگل بعد از مدت‌ها از نسل جدید گوشی‌های پیکسل خود رونمایی کرد و بر اساس روند معمول زمان پیش فروش این دو گوشی هوشند آغاز شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خریدارانی که دو گوشی هوشمند جدید شرکت گوگل یعنی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) را پیش خریده کرده بودند، امروز اطلاعیه دریافت سفارشات خود را دریافت کرده‌اند که بر اساس پیش‎بینی‌های انجام شده امروز یا فردا این سفارشات باید به خریداران تحویل داده شود، البته همه پیش خریدها و سفارشات مشتریان به صورت کامل تحویل نشده است.

اگر از اولین افرادی باشید که این دو گوشی هوشمند را پس از معرفی آن پیش خرید کرده‌اند این شانس را خواهید داشت تا سفارش خود را زودتر از دیگران تحویل بگیرید و در صف اول دریافت سفارش خود باشید و اگر هیچ یک از آن‌ها را پیش خرید نکرده اید مخصوصا رنگ‌های مشکی و سفید گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) که کمیاب‌تر از سایر رنگ‌های موجد است، به احتمال زیاد باید تا مدتی دیگر منتظر بمانید.

اگر پیش از این در هیچ کدام از پیش خریدهای این دو گوشی شرکت نداشته‌اید اما اکنون تصمیم گرفته‌اید که یکی از دو گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) یا گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) را خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اپراتور ورایزون (Verizon) این دو گوشی هوشمند را خریداری کنید، البته باید منتظر بمانید که حداکثر تا روز پنج‌شنبه این گوشی موجود گردد.

این نکته را نیز باید مد نظر داشت که بر اساس گفته برخی از کاربران در خرده‌ فروشی‌های مختلف مخصوصا خرده فروشی‌های بیگ رد (Big Red) ممکن است تمام نسخه‌های این دو گوشی هوشمند در دسترس نباشد. البته شرکت گوگل به زودی سری جدید محصولات خود را در فروشگا‌های نیویورک و لس آنجلس عرضه خواهد کرد و خواهید توانست به راحتی نسخه دلخواه خود را خریداری نمایید.

صرف نظر از مکانی که این دو گوشی هوشمند را خریداری خواهید کرد، قیمت نسخه‌های 64 گیگ و 128 گیگ گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) به ترتیب برابر با 649.99 دلار و 749.99 دلار و همچنین قیمت نسخه‌های 64 گیگ و 128 گیگ گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) به ترتیب 849.99 دلار و 949.99 دلار خواهد بود.

امسال شرکت گوگل با  معرفی و عرضه گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) محصولی را با پیشرفت‌های نسبتا زیادی نسبت به نسل قبلی عرصه کرد و طرفدارن این شرکت از بابت این دو گوشی هوشمند راضی هستند. البته اگر گوگل بر بخش‌هایی همچون طراحی دستگاه تمرکز بیشتری داشت قطعا با محصولی بسیار بهتر و پر فروش‌تر روبرو بودیم اما باز هم با این وجود چیزی از ارزش‌های گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) کم نخواهد شد.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این باره چیست؟ آیا شما یکی از دو گوشی‌ گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) یا گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) را خریداری خواهید کرد؟ به نظر شما قیمت تعیین شده برای این دو گوشی مناسب است یا منتظر تخفیف‌‌هایی که برای این دو گوشی در آینده در نظر گرفته می‌شود خواهید ماند؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

تو ایران چطور باید خرید؟!!!

Peiman

هنوز وارد نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان