حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: مشکل عجیب دوربین پیکسل 2 (Google Pixel 2) در محیط‌هایی با نور‌دهی LED

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار، گوگل

در حالی که دوربین پیکسل 2 (Google Pixel 2) از نظر رتبه‌بندی وب‌سایت DxOMark لقب بهترین دوربین در بین تمامی اسمارت‌فون ها را یدک می‌کشد و این یک دست‌آورد بسیار بزرگ برای گوگل محسوب می شود، متاسفانه شاهد آن هستیم که کابران در پی کشف یک مشکل جدید متوجه آن شدند که دوربین گوشی پیکسل 2 آن‌ها نمی‌تواند رفتار درستی در محیط‌هایی با نور LED نشان دهد. با ترنجی همراه باشید.

با توجه گزارش‌های منتشر شده از سوی یکی از کابران در فروم کابران گوگل پیکسل (Pixel User Community) به نام “Pocketnow” به همراه چن تن دیگر، آن‌ها ادعا دارند که در زمان عکس‌برداری و ضبط ویدیو توسط پیکسل 2 (Google Pixel 2) در زیر نور LED، شاهد نوار‌ها و خطوط مشکی رنگ بسیار عجیبی شدند که بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند ظاهر می‌شود.

همچنین آن‌ها به این نکته اشاره داشتند که این مشکل را نمی‌توان به طور قطع به این نوع محیط‌ها نسبت داد و ممکن است در شرایط مختلف نیز نمایان شود. با آن که این مشکل در برخی فرکانس های کاری به طور معمول به وجود می‌آید اما چشمان انسان قادر به تشخیص آن‌ها نیست. اما به هر حال ممکن است که شما تا قبل از این در هنگام ضبط ویدیو از یک صفحه‌نمایش و یا یک تلوزیون شاهد آن بوده باشید.

بعضی اذعان کردند که این مشکل در گوشی هوشمند آن‌ها وجود نداشته و بر اساس گفته‌ها به نظر می‌رسد که گوگل در صورت مراجعه کاربران، اسمارت فون معیوب آن‌ها را با یک نسخه‌ی سالم تعویض می‌کند که این نشان‌دهنده‌ی آن است که این شرکت از وجود این مسئله آگاه بوده و در حال بررسی ابعاد آن و جمع‌آوری اطلاعات بیشتر است.

هنوز این مسئله روشن نیست که آیا راه حل این مشکل دریافت یک آپدیت نرم افزاری بوده و یا این که مورد یاد شده یک اشکال سخت افزاری غیر‌قابل حل می‌باشد. در ادامه شما می‌توانید ویدیو ضبط شده توسط یکی از کابران را در این رابطه در پایین مشاهده نمایید :

 

[aparat id=”uYFUr”]

 

نظر شما در رابطه با اخبار منتشر شده پیرامون مشکلات متعدد گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hrkhk

تنها جای سالمش همین دوربینش بود که اینم گندش دراومد… تعجب میکنم چجوری dxo تشخیصش نداده, مگه دوربین رو تو همه شرایطی تست نمیکنن؟… البته ممکنه نسخه ای که اونا داشتن همچین مشکلی نداشته… گوگل رو همون سیستم عاملش کار کنه بهتره… شرکتایی مثل سامسونگ و اچ تی سی و ال و جی و سونی سالهاست دارن گوشی میسازن تا به ثبات رسیدن… گوگل فکر کرده تو دو سال میتونه شکستشون بده

Peiman

بفرما . همین دوربینش که سالم بود اونم ایراد پیدا کرد . گوگل سنگین تره اگه گوشی هارو از بازار جمع کنه . تا بیشتر از این گندش در نیومده

ahmad

درسته خبر باگهای این گوشی زیاد شده ولی قبول کنید با یه آپدیت درست و حسابی برطرف میشه

Yas

داداش تو با وعده هاى آپديت هاى حللال مشكلات مارو نمودى
ايفون١٠ با اپديت ..
پيكسل با اپديت ..
اصلا چرا اينهمه مشكل بايد پيش بياد كه با اپديت بخواد درست شه
درسته با آپ درس ميشه اما اين گوشى ديگ گندش درومد قبول دارى؟؟

Yas

اى بابا هر روز مشكل هر روز مشكل خسته شديم
واقعا كسى هست الان اين قوطى كبريت و بخره؟؟؟!!!

mTAAHAAm

اخبار منفی خیلی زیاد شده و اعتبار گوگل داره زیر سوال می ره.

Sajad

گوگل امسال اعتبار خودشو زیر سوال نبره شانس اورده. حتی اگه تمام این باگ ها مشکلات جزئی هم باشن بازم نباید تو یه گوشی جمع میشدن. اصلا قابل قبول نیست…

siavash-t

دیگه جایی یا قطعه ای از گوشی مونده که سالم باشه؟ ?

Peiman

چیزی نیست باگ بوده یکم نرم افزار بهش اضافه شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)