حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 برای هواوی Mate 9 و P10 به زودی عرضه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 8، هواوی

هواوی چند روز پیش از 3 دستگاه در یک خانواده رده پرچمدار رونمایی کرد. هواوی Mate 10، Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche design سه دستگاهی بودند که با اندروید 8 عرضه شدند. پس از این عرضه و در دسترس بودن اندروید 8 شاید برای کاربران این سوال پیش بیاید که اندروید 8 برای Mate 9 و P10 در چه تاریخی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات بیشتری درباره آپدیت اندروید 8 برای هواوی Mate 9 و P10 بخوانیم.

طی کنفرانس معرفی هواوی Mate 10 این شرکت چینی وعده ارایه آپدیت اندروید 8 برای هواوی Mate 9 را برای 3 تا 4 هفته پس از عرضه به بازار پرچمدار جدید داد. این یعنی حدودا اوایل آذرماه و باید انتظار داشته باشید که آپدیت اندروید 8 برای این دستگاه به صورت یک باره در تمام بازارها در دسترس نیست و انتشار آن در بازارهای مختلف خود تا یک ماه می تواند به طول بیانجامد.

آپدیت اندروید 8 برای هواوی پی 9 نیز پس از عرضه آپدیت اندروید 8 برای Mate 9 به زودی منتشر خواهد شد اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست. این سرعت عمل هواوی در عرضه آپدیت اندروید 8 برای پرچمدارهای قبلی خود می تواند امیدوار کننده باشد و کاربران را به خرید دستگاه های جدید این شرکت مشتاق کند. موضوعی که برای ما عجیب است ارایه سریع تر آپدیت اندروید 8 برای Mate 9 نسبت به P10 است، به هر حال P10 مدل جدیدتری نسبت به Mate 9 است.

آپدیت اندروید 8 برای Mate 9 با رابط کاربری دید EMUI 8.0 که مبتنی بر جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید است عرضه خواهد شد. این رابط کاربری از نظر بصری خیلی تفاوتی با نسل پیشین ندارد اما بهبودهای ریز و درشت زیادی را می توان در آن دید. هواوی مدعی است که سرعت عملکرد دستگاه با این رابط کاربری تا 12٪ افزایش پیدا می کند.

شاید بپرسید قابلیت ها AI که در کنفرانس هواوی توجه زیادی به خود جلب کرده بود نیز با این آپدیت به Mate 9 خواهد آمد؟ پاسخ این است که تعدادی از آن ها اضافه خواهد شد اما قابلیتی همچون تشخیص خودکار صحنه در برنامه دوربین اضافه نخواهد شد.

نظر شما چیست؟ از آپدیت هواوی راضی هستید؟ با Mate 9 یا P10 تجربه کاربری داشته اید؟ نظرتان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کاش دو تا اسکرین شات میزاشت ببینیم از لحاظ ظاهری چه تغییری کرده .
راستی emui تا دیروز پنج بود یه دفه پرید ۸ ؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)