حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سرفیس بوک 2 مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | مایکروسافت

بالاخره سرفیس بوک 2 رسما معرفی شد. این لپتاپ های هیبریدی نمونه های بی نظیری هستند که سخت افزار فوق العاده قوی را در ابعاد و وزن باور نکردی جای داده اند. به خصوص اینکه فکر کنید می توانید خیلی از بازی های با گرافیک بالا را روی این دستگاه ها بدون مشکل اجرا کنید خود خیلی وسوسه برانگیز است. همیشه در ترنجی گفته این که خوب بودن یک محصول بخشی از فاکتور خرید آن است و بخش مهم دیگر آن قیمت دستگاه است. مایکروسافت عموما قیمت ارزانی برای محصولات سری سرفیس بوک خود در نظر نگرفته است اما مسلما با سنجش همه جوانب می توان گفت که ارزشش را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قیمت سرفیس بوک 2 را برای مدل های مختلف ببینیم.

قیمت سرفیس بوک 2 مدل 13 اینچی برای مدل پایه برابر 1499 دلار خواهد بود. در این نسخه شما یک چیپست نسل 7 از نوع Core i5 (مدل 7300U) خواهید داشت که گرافیک دستگاه به صورت داخلی روی آن است. حافظه رم و حافظه داخلی نیز برابر 8 و 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. در تصویر زیر قیمت های کامل مشخصات مختلف مدل 13.5 اینچی را می بینید:

قیمت سرفیس بوک 2

قیمت سرفیس بوک 2

قیمت سرفیس بوک 2 مدل 15 اینچی برای مدل پایه با چیپست Core i5 نسل هشت، بدون گرافیک مستقل و 16 گیگ رم در کنار 256 گیگ حافظه داخلی برابر 2499 دلار خواهد بود. این قیمت ها برای مشخصات بالاتر از جمله چیپست Core i7 نسل هشت، کارت گرافیکی مجزا و حافظه های بیشتر، بیشتر خواهد شد.

نظر شما درباره قیمت سرفیس بوک 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اونی که گرافیک جداگانه داره و ۱۵ اینچ هست قیمتشو بگید دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)