حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل برای تعمیر رایگان باتری مک‌بوک پروهای 2012 و 2013 با تاخیر عمل می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، لپ‌تاپ

اگر شما دارای یک مک‌بوک پرو 15 اینچی با صفحه نمایش رتینا باشید که در اواسط سال 2012 یا اوایل سال 2013 ساخته شده باشد، نوت بوک شما واجد شرایط خدمات رایگان تعویض باتری است ولی برای تعمیر باید حدود یک ماه صبر کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت اپل به کارکنان Genius Bar و نمایندگان رسمی خود توصیه کرده است که کاربرانی که برای تعمیر باتری مراجعه کرده‌اند باید حداقل تا 15 نوامبر منتظر بمانند. این شرکت دلیل این کار را به خاطر کمبود مواد آلومینیومی برای باتری‌هایی که در مک‌بوک پرو استفاده شده گفته است که براساس یک یادداشت داخلی شرکت به دست ما رسیده.

اگر مشتری مایل به تاخیر در تعمیر نیست، اپل می‌گوید که باید هزینه‌ای برای تعویض باتری بدون گارانتی پرداخت کند که 199 دلار در ایالات متحده آمریکا، 199 دلار در انگلیس، 289 دلار در استرالیا و 259 دلار در کانادا قیمت گذاری شده است.

برای این که بررسی کنید مک بوک شما نیاز به سرویس باتری دارد باید بر روی علامت اپل در نوار منو کلیک کنید و سپس روی About This mac کلیک کنید و در آخر در بخش پاور که در System Report قرار دارد می‌توانید به Health Information Section دسترسی داشته باشید که اگر در آن “Service Battery” نوشته شده باشد یعنی باید به نمایندگی اپل مراجعه کنید.

اپل گفته مک‌بوک‌های شما در نمایندگی‌های رسمی ما آزمایش می‌شوند و اگر دارای باتری خراب باشند تعویض خواهند شد. این شرکت دیگر اجازه نمی‌دهد تا مشتریان با پرداخت هزینه‌ای محصول قدیمی خود را با نسخه جدید تعویض کنند و فقط کسانی که در بین تاریخ‌های 2 مارس و 25 جولای به نمایندگی مراجعه کرده‌اند  توانستند تعویض را انجام دهند.

نظر شما درمورد قوانین سخت گیرانه اپل در قبال تعمیرات چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور